اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

مشارکت 2 میلیون دانشجو در طرح بسیج سازندگی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اعزام 2 میلیون دانشجو در سال 91 برای اجرای طرح بسیج سازندگی به روستاها و نقاط محروم در سال 91 خبر داد.

مشارکت 2 میلیون دانشجو در طرح بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار محمدرضا نقدی در دیدار با آیت‌الله جعفر سبحانی با تقدیر از مواضع انقلابی و ارزشمند این مرجع تقلید به تشریح فعالیت‌های بسیج پرداخت و اظهار داشت: رویکرد بسیج نسبت به مسائل تربیتی بسیار تقویت شده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اهداف تربیتی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ها ساختار سازمان‌ها و پایگاه‌های بسیج تغییراتی داشته و به جای اینکه فعالیت‌های رزمی در محوریت قرار داشته باشد، فعالیت‌های تربیتی محور امور قرار گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان و ضرورت مقابله با این تهاجم افزود: با نظارت و اشراف روحانیون شبکه بزرگ تربیتی در همه مساجد شکل گرفته و اقشار مختلف در تمام شهرها و استان‌ها زیر پوشش تعلیمات تربیتی قرار می‌گیرند و این اقدام نتایج بسیار خوبی به دنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های خوبی در زمینه سازندگی در بسیج دنبال شده است گفت: به جای جهاد سازندگی شبکه بزرگ بسیج سازندگی با تدبیر حضرت آقا شکل گرفته است و سال گذشته یک میلیون نفر و امسال بیش از 2 میلیون جوان در روستاها حاضر شده و به محرومین خدمات ارائه می‌کنند.

نقدی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان‌نور اظهار داشت: در سال 90 یک میلیون دانش‌آموز را به صورت منظم از مدارس سراسر کشور به سرزمین‌های نور اعزام کردیم و تحولات روحی نسل جوان و نوجوان در سفر به سرزمین‌های نور بسیار گسترده است.

وی با اشاره به اجرای بازسازی واقعه غدیر به صورت نمادین در قم طی دو سال گذشته بیان کرد: در سال 90 توانستیم که این برنامه را در 70 شهر اجرایی کرده و مردم نیز استقبال خوبی از این مراسم داشتند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول