اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

فعالیت‌های بسیج سازندگی اثرگذار است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: فعالیت‌های بسیج سازندگی در عرصه‌های مختلف جامعه ماندگار و اثرگذار است.

فعالیت‌های بسیج سازندگی اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، هوشنگ اعلایی عصر امروز در جلسه کارگروه طرح هجرت 3 شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: بسیج سازندگی با تدابیر مقام معظم رهبری سبب شد که امروز دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت‌های خوب بسیج سازندگی در عرصه‌های فرهنگی و عمرانی به نحو احسن استفاده کنند.

وی افزود: بسیج سازندگی با اعتبارات ناچیز کارهای ماندگار و اثرگذار بر جای می‌گذارند که تا سال‌ها اثرات آن باقی می‌ماند.

این مسئول ادامه داد: شاید بسیاری از پروژه‌ها را با اعتبارات کلان تعریف و احداث کنیم ولی اثراتی ماندگار در جامعه نداشته باشند.

فرماندار آبیک اضافه کرد: دلیل اثرگذاری پروژه‌های بسیج سازندگی به این خاطر است که بسیجیان برای کسب رضایت الهی کار انجام می‌دهند و بدون اینکه چشمداشتی داشته باشند.

اعلایی تصریح کرد: توفیقاتی که در عرصه بسیج سازندگی نصیب بسیجیان و دانش‌آموزان شده به دلیل این بوده که نه نقش پیمانکاری داشتند و نه سود مالی مدنظرشان بوده است، بلکه کارهایشان فقط برا ی خدمت به مردم و رضای خدا صورت گرفته است.

وی خاطر‌نشان کرد: امیدواریم که امسال بسیج سازندگی کاری جدید نسبت به سال‌های گذشته ارائه دهد تا در عمران و آبادانی شهرستان آبیک گام‌های ارزنده‌تری برداشته شود.

فرماندار آبیک اضافه کرد: در کمیته برنامه‌ریزی اگر مصوباتی داشته باشیم که بتوانیم به بسیج واگذار کنیم به طور قطعی به بسیج سازندگی واگذار می‌کنیم.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول