اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) خبر داد

اجرای 11 میلیارد ریال پروژه عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی بوشهر

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر از اجرای 11 میلیارد ریال پروژه عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی بوشهر خبر داد.

اجرای 11 میلیارد ریال پروژه عام‌المنفعه توسط بسیج سازندگی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ناصر دولاح پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح ورزشی در روستاهای دشتستان اظهار داشت: بسیج سازندگی در عرصه عمرانی و سازندگی در تمام شهرستان‌های استان اهتمام ویژه‌ای دارد و شاهد اجرای طرح‌های عام‌المنفعه توسط این نهاد هستیم.

وی افزود: چند طرح مهم عام‌المنفعه در سطح استان هم‌اکنون توسط بسیج در دست اجراست و بر اساس برآوردهای انجام شده، در سال جاری 34 پروژه عمرانی با محوریت محرومیت‌زدایی در شهرها و روستاهای مختلف مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

دولاح تصریح کرد: این تعداد طرح با اعتبار بیش از 11 میلیارد ریال در سطح استان بوشهر به بهره‎برداری می‌رسد.

وی از مشارکت 1.3 میلیون نفر روز در اردوهای بسیج سازندگی استان بوشهر خبر داد و گفت: در تابستان گذشته یک‌میلیون و 295 هزار نفر روز در اردوهای سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) در سطح استان بوشهر شرکت کرده‌اند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اهمیت پروژه ورزشی در روستای شاهیجان اظهار داشت: این چمن مصنوعی در زمینی به مساحت 844 مترمربع با اعتبار 570 میلیون ریال احداث شده است.

دولاح افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات قرارگاه خاتم‌الانبیاء و سازمان همیاری دهیاری و اعتبارات دولتی و مردمی تامین شده است.

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر نیز اظهار داشت: توجه به توسعه روستاها یکی از اقدامات مؤثر در روستاها بوده که مورد توجه خاص دولت خدمتگزار است. 

حسین عالی‌نژاد یادآور شد: بسیج سازندگی در سال‌های گذشته اهتمام ویژه‌ای در بهبود وضعیت روستاها داشته است.

وی خاطر نشان کرد: محرومیت‌زدایی در روستاها و رضایت‌مندی مردم و ساکنان مناطق محروم مهم‌ترین اولویت مسئولان است که باید محقق شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول