اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی خبر داد

هزینه‌کرد 9 میلیاردی بسیج در اجرای طرح‌های سازندگی خراسان ‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی گفت: در سال گذشته بالغ بر 9 میلیارد تومان برای اجرای 650 طرح در خراسان ‌جنوبی هزینه شده است.

هزینه‌کرد 9 میلیاردی بسیج در اجرای طرح‌های سازندگی خراسان ‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، محمد زهرایی ظهر امروز در نشست ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3 درمیان گفت: در سال گذشته 200 گروه جهادی با بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی همکاری داشتند که از این تعداد 140 گروه محلات و بقیه گروه‌های دانشجویی درون و برون استانی بودند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 30 هزار نفر روز خدمات دهنده و خدمات گیرنده در طرح‌های مختلف بسیج سازندگی فعالیت داشتند، ادامه داد: عملکرد و بازده کاری این تعداد برابر با فعالیت 813 هزار نفر روز کار است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌ جنوبی خواستار تعامل بیشتر مسئولان استانی و شهرستانی در اجرای طرح‌های سازندگی استان شد و ابراز امیدواری کرد؛ با توجه به افزایش مشارکت دانشگاه علوم پزشکی اعتبارات سال جاری 20 درصد رشد داشته باشد.

زهرایی تعداد طرح‌های پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی استان را 74 طرح در استان اعلام کرد و افزود: حدود هفت طرح پیشنهادی دانشگاه علوم پزشکی در درمیان اجرا می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان نیز در این نشست گفت: در سال گذشته 69 هزار نفر در اجرای بیش از 50 طرح به ارزش قریب به 500 میلیون تومان با بسیج سازندگی شهرستان درمیان همکاری داشته‌اند.

علی عباسی با بیان اینکه تعداد گروه‌های جهادی محلات شهرستان در سال جاری به 15 گروه افزایش یافته است، ادامه داد: در سال گذشته 11 گروه جهادی محلات از روستاهای مختلف شهرستان با مجموعه بسیج سازندگی همکاری داشتند. 

وی احیا، مرمت و احداث 16 قنات و استخر ذخیره‌سازی آب، احداث هفت خانه عالم در روستاهای شهرستان، احداث و مرمت شش باب مسجد و حسینیه، مرمت و زیباسازی 13 آموزشگاه را از مهم‌ترین اقدامات بسیج سازندگی‌ درمیان برشمرد و تصریح کرد: در سال گذشته حدود 500 مربی در کلاس‌های آموزشی طرح هجرت سه مشارکت داشتند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار درمیان اعزام 650 نفر از بسیجیان به اردوهای فرهنگی و زیارتی را از دیگر اقدامات بسیج سازندگی درمیان برشمرد و اضافه کرد: احداث زمین ورزش برای جوانان روستاها و ارائه خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران شهرستان از دیگر عرصه‌های فعالیت بسیج سازندگی درمیان است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول