اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد

حضور یک میلیون نفرروز در برنامه‌های بسیج سازندگی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در مجموع با انجام فعالیت‌های مختلف از سوی سازمان بسیج سازندگی استان زنجان بیش از یک میلیون نفرروز در برنامه‌های این سازمان مشارکت کرده‌اند.

حضور یک میلیون نفرروز در برنامه‌های بسیج سازندگی زنجان

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از ایجاد 272 هزار و 448 نفر روز اشتغال در زنجان خبر داد و اظهار کرد: ایجاد اشتغال دائم و موقت از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به بهسازی و مرمت 468 مدرسه در استان زنجان با 32 هزار و 164 نفرروز تصریح کرد: این برنامه با همکاری آموزش و پرورش استان زنجان انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اجرای 198 پروژه عمرانی در مناطق محروم زنجان خبر داد و افزود: در فاز نخست این فعالیت، 36 پروژه با عملکرد 22 هزار و 491 نفرروز انجام شده است.

وی با اشاره به ضرورت بازسازی و مرمت 100 بقعه مبارکه در استان زنجان تصریح کرد: در فاز نخست 25 بقعه مبارک با 74 هزار و 662 نفرروز در استان زنجان مرمت و بازسازی شده است.

بابایی با بیان اینکه آماده‌سازی طرح توسعه شهرک‌های صنعتی از برنامه‌های بسیج سازندگی است، افزود: پنج شهرک صنعتی با فعالیت 9 هزار و 422 نفرروز از سوی شهرک‌های صنعتی زنجان توسعه یافته است.

وی از احداث جاده روستایی "گماندشت زنجان" به طول 2.5 کیلومتر خبر داد و گفت: این طرح با 7 هزار و 200 نفرروز انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ساخت دو باب حسینیه و مهمانسرا از سوی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان انجام شده است، یادآور شد: 3 هزار و 975 نفرروز در احداث این مجموعه حضور داشتند.

وی از احداث 21 باب خانه مددجویی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) زنجان خبر داد و افزود: با همکاری 12 هزار و 500 نفرروز این خانه‌ها احداث شده است.

بابایی با اشاره به برگزاری 102 کارگاه آموزشی در زنجان خاطرنشان کرد: 143 هزار و 525 نفرروز در این کارگاه‌ها شرکت کرده‌اند.

وی از احداث 65 پایگاه مقاومت در زنجان خبر داد و یادآور شد: عملکرد احداث پایگاه‌های مقاومت استان زنجان 67 هزار و 572 نفرروز است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه 229 نمایشگاه و کلاس‌های آموزشی پیشگیری از مواد مخدر در استان زنجان برگزار شده است، افزود: عملکرد این فعالیت 29 هزار و 426 نفرروز است.

وی با اشاره به اعزام 300 تیم پزشکی به مناطق محروم استان زنجان تصریح کرد: 37 هزار و 927 نفرروز با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

وی از برگزاری اردوهای جهادی برای 50 گروه در استان زنجان خبر داد و یادآور شد: 87 هزار و 296 نفرساعت در این اردوها حضور یافته‌اند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول