اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

6600 نفر در طرح‌های بسیج سازندگی سوادکوه همکاری می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به برکات فعالیت‌های بسیج سازندگی گفت: بیش از 6 هزار و 600 نفر در طرح‌های بسیج سازندگی سوادکوه همکاری می‌کنند.

6600 نفر در طرح‌های بسیج سازندگی سوادکوه همکاری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی صبح امروز در جلسه بسیج سازندگی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه  تشکیل بسیج سازندگی با تدبیر مقام معظم رهبری و با هدف استفاده از نیروی نشاط و شادابی جوانان برای سازندگی کشور در اوقات فراغت، تشکیل شده است، بیان داشت: برکات و آثار فعالیت‌های بسیج سازندگی در کشور مشهود و قابل توجه است.

معاون فرماندار سوادکوه به عرصه‌های فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره کرد و افزود: اردوهای جهادی، خدمات‌رسانی، بهسازی و زیباسازی مدارس، منابع طبیعی، بهداشت و سلامت، فنی، آموزشی، علمی، آموزشی از عرصه‌های فعالیت در بسیج سازندگی است.

وی خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی، غنی‌سازی و استفاده بهینه از اوقات فراغت، زمینه‌سازی اشتغال موقت را از ثمرات بسیج سازندگی ذکر کرد و افزود: اثرات مختلف فرهنگی، اجتماعی علمی این طرح موجب اثربخشی قابل توجه آن را فراهم کرده است.

 

رحمتی از برنامه‌ریزی برای حضور 6 هزار و 610 نفر در طرح‌های بسیج سازندگی سوادکوه خبر داد و گفت: همکاری و هماهنگی ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه در عملی کردن اهداف بسیج سازندگی مورد انتظار ماست.

معاون فرماندار سوادکوه خواستار همراهی و همکاری ادارات و نهادها برای اجرایی شدن طرح‌های بسیج سازندگی سوادکوه شد و افزود: آموزش و پرورش، منابع طبیعی، شبکه بهداشت، دهیاران، فنی و حرفه‌ای و مراکز آموزشی و علمی شهرستان در این زمینه همراهی لازم را انجام دهند.

در ادامه این جلسه ابوالحسن جعفری مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقامت بسیج شهرستان سوادکوه به بیان گزارشی از عملکرد و برنامه‌های بسیج سازندگی سوادکوه ارائه داد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول