اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

150 پروژه در لرستان در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: سال گذشته 150 پروژه در لرستان در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته است.

150 پروژه در لرستان در دستور کار بسیج سازندگی قرار گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد سردار محمد شاهرخی صبح امروز در جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای هجرت 3 در استان لرستان گفت: بسیج برخواسته از متن مردم است و تمام اقشار مختلف جامعه را در بر می‌گیرد.

وی افزود: بسیج سازندگی استان لرستان در سال گذشته 150 پروژه در دستور کار خود قرار داده که بیشتر این پروژه‌ها بحث آب‌رسانی بوده است.

شاهرخی با بیان اینکه 69 هزار نفر روز در بحث کشاورزی در سال گذشته مشغول به خدمات‌رسانی بوده‌اند، یادآور شد: 17 هزار روز بسیج پزشکی استان لرستان به مردم محروم این استان خدمات ارائه داده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: بسیج مساجد و محلات نیز در سال گذشته 60 هزار نفر روز خدمات‌دهی داشته‌اند.

شاهرخی با بیان اینکه بسیج دانشجویی 98 هزار نفر روز به مردم لرستان خدمت کرده‌‌اند، افزود: در همین مدت بسیج دانش‌آموزی نیز 209 هزار نفر روز در بیشتر مناطق محروم لرستان خدمات ارائه داده‌اند.

وی اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیار مناسبی در سطح کشور و استان لرستان در این زمینه وجود دارد که اگر از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود، مصونیت ایجاد می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه تصریح کرد: تأثیرات معنوی در این مصونیت باعث واکسینه شدن جوانان ما در مقابل تهاجم فرهنگی و جنگ نرم می‌شود.

شاهرخی یادآور شد: در آینده مدیران ما همین نسل جوانی هستند که امروز عضو بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد:‌ بحث بسیج سازندگی یک ظرفیت در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: باید با تفکر بسیجی و روحیه بسیجی وارد عرصه خدمت به مردم بشویم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول