اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه خلخال:

بسیج سازندگی پشتوانه تولید ملی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه خلخال گفت: اجرای موفق طرح بسیج سازندگی با تلاش نسل آینده پشتوانه خوبی برای ارتقای تولید ملی است.

بسیج سازندگی پشتوانه تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیف‌الله معصومی پیش از ظهر امروز در نشست متولیان پشتیبانی طرح‌های هجرت بسیج سازندگی اظهار داشت: در عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب در سال تولید ملی و اتکا به سرمایه و کار ایرانی تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج سازندگی جای جای کشور را به کارگاه سازندگی، تولید و باروری اقتصادی سوق دهیم.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی آماده اجرای پروژه‌های زود‌بازده خلخال است، خاطرنشان کرد: این کار به همت جوانان بسیجی و پشتکار آنها در تابستان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه خلخال یادآور شد: امسال بر اساس دستور‌العمل وزارت کشور اجرای طرح‌های عمرانی زود‌بازده به بسیج سازندگی واگذار شده و این پروژه‌ها با بکار‌گیری از ظرفیت دانش‌آموزان، دانشجویان و بسیجیان در عرصه‌های مختلف اجرایی می‌شود.

معصومی یکی از اهداف اجرای طرح هجرت بسیج را پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برشمرد و گفت: پرورش استعدادهای نسل جوان در محیطی سالم و سرشار از نشاط و انرژی انجام شده و به ثمر می‌نشیند.

این مسئول ظرفیت کار و فعالیت در این حوزه را به استعداد 18 هزار نفر مثبت و سازنده توصیف کرد و افزود: فعالیت بسیج سازندگی در حوزه پروژه‌های عمرانی نظیر زیبا‌سازی مدارس، نهال کاری، توسعه جنگل و منابع طبیعی، طرح‌های باغداری، زراعت و ساخت مسکن محرومان می‌باشد.

فرمانده سپاه خلخال ادامه داد: با تاکید مسئولان کشور مبنی بر تشکیل مرکز هدایت حرکت‌های راهبردی بسیج در تلاش هستیم خدمات ارتقا یافته و از سوی بسیجیان مجری طرح‌های هجرت انجام پروژه‌های زود‌بازده شهرهای مختلف نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با بیان اینکه تکیه بر توان بسیجی در تمام حوزه‌ها به سعادت و اعتلای این کشور کمک کرده است، اظهار داشت: بسیج ظرفیتی ممتاز است که در هر حوزه‌ای ورود پیدا کرده به شکل شایسته کارها به فرجام رسیده است.

ذبیح‌الله عبداللهی با تاکید بر همکاری همه جانبه مسئولان دستگاه اجرایی شهرستان با بسیج در راستای واگذاری پروژه‌های عمرانی زود‌بازده گفت: مسئولان باید ظرف 10 روز پروژه‌های پیشنهادی خود را به بسیج سازندگی خلخال اعلام کنند.

وی از احداث 10 واحد مسکونی روستایی در روستای گندم‌آباد خلخال برای اهالی محروم و کپر نشین این روستا خبر داد و اظهار داشت: احداث یک باب مسجد در این روستا توسط نیروهای بسیجی در قالب طرح هجرت در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم این فعالیت به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول