اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گچساران در مجلس:

اجازه نمی‌دهیم هیچ پروژه‌ای بدون مطالعه در گچساران اجرا شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی گفت: با همه مشکلاتی که پروژه زیرگذر برای مردم این شهر ایجاد کرد، از این پس اجازه نمی‌دهیم هیچ پروژه‌ای بدون مطالعه در گچساران اجرا شود.

اجازه نمی‌دهیم هیچ پروژه‌ای بدون مطالعه در گچساران اجرا شود

 غلامرضا تاجگردون امروز در حاشیه بازدید از پروژه زیرگذر شهر دوگنبدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: خدمات نظام در استان کهگیلویه و بویراحمد و این شهرستان قابل شمارش نبوده و همه مردم قدردان این خدمات هستند.

وی گفت: دولت‌ها اعتبارات را در اختیار استان‌ها قرار می‌دهند و این مسئولان و مجریان هستند که باید با برنامه‌ریزی اصولی و در نظر گرفتن اولویت‌ها و سلیقه به خرج دادن این اعتبارات و خدمات را برای عمران و آبادانی به درستی هزینه کنند.

وی یکی از دلایل رکود در پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی را عمل نکردن به وظایف و کاهلی در نظارت‌ها دانست و گفت: باید از فرصت‌هایی که در اختیار داریم نهایت استفاده را ببریم تا مردم بدانند که نظام جمهوری اسلامی همواره اصل خدمت به مردم را مقدم بر هر موضوعی می‌داند.

وی به پروژه زیرگذر شهر دوگنبدان اشاره کرد و در پاسخ به این سؤال فارس که این پروژه تاکنون چند درصد پیشرفت داشته است، ابراز داشت: تنها چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که روند اجرای این پروژه بسیار کند بوده و از برنامه زمان‌بندی شده عقب هستیم و در هنگامی که مردم چشم انتظار تکمیل آن هستند صحبت از درصدها برای آن‌ها قابل قبول نیست.

تاجگردون از پی‌گیری خود برای تسریع در روند عملیات اجرایی خبر داد و گفت: با هر سفری که به حوزه انتخابیه خواهم داشت این موضوع را پی‌گیری می‌کنم چرا که مردم از ما انتظار دارند اجازه ندهیم در روند زندگی شهرنشینی آن‌ها مشکلات این‌چنینی ایجاد شود.

وی با بیان این‌که فیبر نوری مورد نیاز این پروژه برای انتقال خریداری شده، عنوان کرد: تا 15 روز دیگر عملیات انتقال فیبر نوری که یکی از مشکلات عمده بر سر راه اجرای این پروژه بود با همت مسئولان و پی‌گیری که خواهیم داشت، انجام می‌شود.

تاجگردون به مشکلاتی که برای مغازه‌داران در این مسیر ایجاد شده اشاره کرد و گفت: با عذرخواهی که ما از این مجموعه داریم، به شهردار و پیمانکار تاکید شده تا با تسریع در انجام کارهای خود در این نقطه از طرح زیرگذر، رفع نگرانی برای مغازه‌داران و کسبه انجام شود.

وی با بیان این‌که شرکت نفت به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده و پول در اختیار پیمانکار گذاشته، تصریح کرد: هر چند در ابتدای شروع به کار پروژه، شرکت نفت به تعهدات خود تا اندازه‌ای عمل نکرد ولی اکنون هیچ مشکلی از این حیث وجود ندارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول