اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار فردوس خبر داد

پیشرفت 70 درصدی پروژه میدان شهید صبوری / افتتاح در هفته دولت

خبرگزاری فارس: شهردار فردوس از پیشرفت 70 درصدی پروژه میدان سردار شهید مهدی صبوری این شهرستان خبر داد و گفت: قرار است این پروژه در هفته دولت افتتاح شود.

پیشرفت 70 درصدی پروژه میدان شهید صبوری / افتتاح در هفته دولت

سید مهدی علی‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: در راستای حفظ و اعتلای مقام شامخ شهدای دوران دفاع مقدس و همچنین با توجه به موقعیت میدان در مدخل ورودی شهر فردوس مطالعات ساخت و اجرای تندیس میدان شهید صبوری از سال 89 آغاز شد.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی این پروژه گفت: ساخت و نصب تندیس ولایی و انقلابی سردار شهید مهدی صبوری در میدان ورودی شهر با استقبال مسئولان شهرستان و استان مواجه و به ‌عنوان نخستین میدان ولایی و انقلابی در سطح استان مطرح است.

شهردار فردوس افزود: طراحی تندیس میدان شهید صبوری نمایانگر رشادت‌ها و مقاومت‌های مردم ایران در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 تا پایان جنگ تحمیلی در سایه رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

علی‌پرست تصریح کرد: برای اجرای این پروژه تاکنون 200 میلیون تومان از محل منابع درآمدی شهرداری فردوس و 50 میلیون تومان نیز از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی یادآور شد: در راستای اجرای طرح تندیس شهید صبوری باید مبلغ 100 میلیون تومان نیز برای بهسازی میدان هزینه شود که در صورت عدم تامین اعتبار از سوی استان این مبلغ نیز باید از محل منابع درآمدی شهرداری فردوس هزینه شود.

شهردار فردوس با اشاره به نزدیکی میدان شهید صبوری به گلزار شهدای شهرستان فردوس گفت: نام‌گذاری میدان ورودی شهر به نام شهید و نصب تندیس سردار شهید مهدی صبوری به عنوان یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس سبب می‌شود که نام و یاد شهدا در جامعه پررنگ‌تر باشد.

علی‌پرست افزود: امید است در صورت تأمین اعتبار لازم، پروژه میدان شهید صبوری شهرستان فردوس در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول