اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهریور ماه صورت می‌گیرد

افتتاح پروژه 1444 واحدی مسکن مهر اراک

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه هزار و 444 واحدی مسکن مهر امام صادق(ع) اراک در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

افتتاح پروژه 1444 واحدی مسکن مهر اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه طی دو فاز تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد که در فاز اول آن هزار واحد از 80 درصد پیشرفت فیزیکی و در فاز دوم 444 واحد از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از کار تکمیل این واحدها، مربوط به تامین زیرساخت‌ها از جمله آب، برق، گاز و تلفن است که با توجه به تامین اعتبارات مورد نیاز از سوی دولت پیش‌بینی‌ می‌شود به زودی کار زیرساخت‌ها نیز تمام و این پروژه بزرگ در شهریور ماه به افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

استاندار مرکزی با اشاره به سطح کیفی این پروژه‌ها گفت: خوشبختانه این واحدها بر اساس تکنولوژی جدید و با کیفیت بسیار بالایی ساخته شده‌اند.

شعبانی‌فرد در ادامه از ساخت هزار و 500 واحد مسکونی در منطقه سنجان خبر داد و اظهار داشت: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی هزار و 500 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در شهر سنجان ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: بخشی از پروژه‌های مسکونی در دست اقدام در قالب بافت‌های فرسوده هم‌اکنون در دست اقدام است که به صورت تعاونی‌های خودفرما و با استفاده از تسهیلات وام مسکن مهر و تسهیلات پروانه ساختمانی احداث می‌شود.

استاندار مرکزی با بیان اینکه 4 هزار واحد مسکونی نیز در شهرهای بالا و زیر 25 هزار نفر جمعیت و همچنین در بخش روستایی در دست اقدام است خاطر نشان کرد: به زودی در خیابان طالقانی در منطقه باغ خلج 360 واحد به بهره‌برداری می‌رسد که می‌توان گفت این واحدها الگوی بسیار خوبی از انبوه‌سازی در کشور هستند.

شعبانی‌فرد با تاکید بر اینکه تا پایان سال 90 مشکل مسکن جوانان برطرف می‌شود گفت: به منظور احداث مسکن مهر در شهر اراک مناطقی در نظر گرفته شده که بعد از بررسی‌های لازم در زمینه مکان‌سنجی، آب و هوا و خدمات‌رسانی مانند آب، برق، گاز و تلفن به تصویب خواهد رسید و وارد فاز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول