اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز لرستان خبر داد

خیّرین مدرسه‌ساز در لرستان 194 پروژه آموزشی ساخته‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان لرستان گفت: از زمان آغاز فعالیت مجمع خیّرین مدرسه‌ساز در لرستان تاکنون 194 پروژه در لرستان ساخته شده است.

خیّرین مدرسه‌ساز در لرستان 194 پروژه آموزشی ساخته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، علی‌محمد رضوی صبح امروز در آغاز چهاردهمین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز لرستان در خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشکر از همه خیّرین مدرسه‌ساز گفت: در جشنواره دوازدهم 28 میلیارد تومان تعهد خیّرین مدرسه‌ساز لرستان بوده که صد درصد آن جذب و تحقق یافته است.

وی اظهار داشت: در جشنواره سیزدهم خیّرین مدرسه‌ساز در لرستان تعهدات خیّرین 54 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده که 90 درصد آن جذب شده است.

رضوی در ادامه با بیان این مطلب که خوش‌بختانه با اعتمادسازی که انجام شد هر روز به تعداد خیّرین افزوده می‌شود، اظهار داشت: در جشنواره سیزدهم تعداد خیّرین مدرسه‌ساز لرستان از 500 نفر به 766 خیّر رسیده که از این تعداد 120 خیّر زن و 40 خیّر حقوقی هستند.

رضوی در ادامه یادآور شد: یک بانوی خیّر لرستانی به نام دکتر منهال مقیم کشور آمریکا ساخت یک هنرستان دخترانه را تقبل و تعهد کرده که ساخت کامل این هنرستان به طور کامل حدود 2 میلیارد تومان است، انجام دهند.

وی اطلاع‌رسانی صدا و سیما و رسانه‌های گروهی را در جذب و مشارکت خیّرین موثر دانست و افزود: مجمع خیّرین مدرسه‌ساز لرستان تاکنون 194 پروژه با وسعت و فضای حدود 70 هزار مترمربع تقبل کرده‌اند و در شهریورماه امسال نیز 17 پروژه آن تحویل نوسازی و مدارس داده می‌شود.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز لرستان تعامل با رسانه‌های گروهی به خصوص صدا و سیما، دعوت از قشر مختلف مردم به جشنواره‌های خیّرین مدرسه‌ساز، دعوت و ترغیب انجمن‌های مربیان و دانش‌آموزان برای امر مشارکت مدرسه‌سازی را از مهم‌ترین برنامه‌ها برای جذب خیّرین مدرسه‌ساز در استان لرستان عنوان کرد و اظهار داشت: مجمع خیّرین مدرسه‌ساز لرستان در کشور، شهرستان و تمام مناطق صعب‌العبور با ساخت مدارس مکان‌ و فضاهای آموزشی مناسبی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول