اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌دلیل عدم همکاری پایگاه سازه‌های آبی شوشتر

پروژه ساحل‌سازی گرگر حذف شد

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: به دلیل وقت‌کشی‌های بسیار زیاد از طرف پایگاه سازه‌های آبی شوشتر پروژه ساحل‌سازی گرگر شوشتر از فهرست شهرداری حذف شد.

پروژه ساحل‌سازی گرگر حذف شد

آرش دُر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: با اعتبار 10 میلیارد ریالی که استاندار خوزستان به شهرستان شوشتر اختصاص داده است از ردیف اعتبارات حوادث غیرمترقبه، شهرداری شوشتر در نظر داشت که فاصله بین بندمیزان تا پل گرگر را ساحل‌سازی کند ولی به دلیل وقت‌کشی بسیار زیاد پایگاه سازه‌های آبی شوشتر این مهم محقق نشد و این پروژه از فهرست پروژه‌های شهرداری حذف شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با پروژه‌ای جدید جابه‌جا شده است، تأکید کرد: این پروژه با ساحل‌سازی رودخانه شطیط حدفاصل میان جهان کشاورزی تا روستای مهدی تعویض شده است و در حال جابجایی اعتبار هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پایگاه سازه‌های آبی شوشتر تنها وقت کشی کرد، تاکید کرد: پایگاه سازه‌های آبی شوشتر تنها در این پروژه وقت کشی کرد و شهرداری نیز زمانی برای اتلاف ندارد و باید در اسرع وقت برای جذب این اعتبار تلاش کند و مجبور به جابه‌جایی پروژه شدیم.

دُر با تاکید بر اینکه طراحی این پروژه انجام شده است، خاطرنشان کرد: طراحی‌های لازم برای اجرای این پروژه انجام شده است و طراحی‌های لازم برای اجرا آماده شده است.

شهردار شوشتر تأکید کرد: برای این پروژه 10 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و باید این اعتبار تا پایان سال‌مالی 90 جذب شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول