اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عنبرآباد:

پروژه بازسازی بافت فرسوده عنبرآباد با کندی پیش می‌رود

خبرگزاری فارس: شهردار عنبرآباد گفت: پروژه بازسازی و احیای بافت فرسوده عنبرآباد با کندی پیش می‌رود و مردم باید نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند.

پروژه بازسازی بافت فرسوده عنبرآباد با کندی پیش می‌رود

محمد بیدشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: بافت فرسوده مرکز شهر عنبرآباد در حال بازسازی و احیا است که انجام این مهم نیازمند همکاری بیشتر مردم است.

وی افزود: با همکاری خوب اعضای شورای شهر و مردم کار سخت و دشواری را آغاز کرده‌ایم که این کار سال‌های قبل باید در عنبرآباد انجام می‌شد.

بیدشکی تصریح کرد: با منازل مسکونی گلی غیر قابل استفاده در معابر و مرکز شهر عنبرآباد مواجه هستیم که بسیاری از مردم تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند و شهرداری هم در قبال تخریب و عقب‌نشینی منازل مسکونی پروانه تجاری و مسکونی رایگان و حصارکشی را برای مالکان انجام داده‌ است.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مردم شهر عنبرآباد در آبادانی شهر همکاری خوبی داشته و دارند اما درصد کمی از مردم با شهرداری همکاری لازم را ندارند و همین امر سبب شده تا در کارها خلل وارد شود.

شهردار عنبرآباد بیان داشت: پروژه بازسازی و احیای بافت فرسوده عنبرآباد با کندی پیش می‌رود و مردم باید نهایت همکاری را با شهرداری داشته باشند تا در آینده نزدیک شاهد هیچ بنای خشتی‌گلی در مرکز شهر عنبرآباد نباشیم و چهره شهر به کلی تغییر یابد که انجام این مهم به نفع خود مردم است.

وی عنوان کرد: با انجام این اقدامات علاوه بر ساخت و ساز اصولی و احداث بناهای مقاوم مسکونی و تجاری، تعریض معابر نیز به خوبی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول