اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی فارس:

12 پروژه راه و مسکن فارس جزو طرح «مهر ماندگار» شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: 12 پروژه‌ بخش‌های راه و مسکن در این استان جزو طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته است.

12 پروژه راه و مسکن فارس جزو طرح «مهر ماندگار» شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، هوشنگ عشایری با اشاره به اجرایی کردن طرح مهر ماندگار در سال آخر فعالیت‌های دولت اظهار داشت: 12 پروژه بزرگ در بخش‌های راه و مسکن با پیگیری‌های این اداره کل و توجه ویژه دولت به استان فارس جزو پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته و اعتبارات ویژه‌ای نیز برای اجرای آنها منظور شده است.

وی ادامه داد: پروژه بزرگ‌راه‌های دشت ارژن ـ کنار تخته ـ قائمیه ـ بابا میدان، پروژه شیراز ـ جهرم ـ لار ـ بندرعباس به طول 160 کیلومتر، پروژه تکمیل بزرگ‌راه شیراز ـ سپیدان ـ یاسوج به طول 100 کیلومتر و پروژه شیراز ـ فسا، چهار پروژه بزرگراهی مصوب شده مهر ماندگار استان فارس است.

عشایری به تقاطع‌های غیرهمسطح نیز اشاره کرد و گفت: تقاطع‌های غیرهمسطح جلیان، وحدت، عدالت واقع در کمربندی شیراز و تقاطع  کمربندی لار ـ لطیفی نیز از جمله پروژه‌های مصوب مهر ماندگار فارس است.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس به پروژه‌های حوزه مسکن نیز اشاره کرد و افزود: سه پروژه مطالعه و احداث بیمارستان‌های فراشبند، خشت و بیضا نیز به عنوان مهر ماندگار مصوب شده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: پروژه‌های بزرگ‌راه استهبان ـ نی ریز ـ قطرویه، بزرگراه فسا ـ داراب ـ کهگم و پروژه محور سورمق ـ اقلید ـ یاسوج، تونل اباصالح‌المهدی (عج) نیز پروژه‌هایی هستند که به‌عنوان پیشنهاد پیگیر هستیم تا در لیست مهر ماندگار قرار داده شوند.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس با بیان اینکه اعتبار کل پروژه‌های مهر ماندگار اداره کل راه و شهرسازی استان فارس بالغ بر 3 هزار و 200 میلیارد ریال است خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها تا پایان خرداد ماه سال 92 به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش فارس، 52 پروژه در استان فارس در فهرست طرح‌های مهر ماندگار کشور قرار دارد که از این تعداد 12 پروژه مربوط به حوزه راه و شهرسازی فارس است.

پروژه‌های مهر ماندگار شامل 800 پروژه بزرگ در سراسر کشور است که از مجموع این پروژه‌ها،12 پروژه از پروژه‌های استان فارس در حوزه راه و شهرسازی جزو طرح‌های مهر ماندگار است.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول