اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران عنوان کرد

دانشگاه بازوی توانمند صنعت در بخش تولید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به لزوم تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت گفت: دانشگاه بازوی توانمند صنعت در تولید کمی و کیفی محصولات است.

دانشگاه بازوی توانمند صنعت در بخش تولید

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران نشست مشترک اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با مدیرعامل و مسئولان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران امروز در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

* ارائه 100 مقاله پژوهشی و کتاب در شرکت نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این جلسه اظهار کرد: دستیابی به تکنولوژی‌های جدید از طریق انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی و تثبیت آنها به عنوان تأثیرگذارترین عامل در تولید، نیازمند انجام تحقیقات متناسب و هدفمند است.

غلامرضا پاکدل یادآور شد: آنچه امروز در مجموعه صنعت نفت به عنوان تکنولوژی در اختیار همگان قرار دارد، حاصل سال‌ها تحقیق و پژوهش از سوی متخصصان و پژوهشگران این صنعت مهم است.

وی بیان داشت: کارمندان پژوهشگر شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تاکنون حدود 100 مقاله پژوهشی ارائه داده‌اند.

پاکدل با بیان اینکه شرکت نفت گچساران از طرح‌های پژوهشی حمایت‌ می‌کند، افزود: 9 مقاله بین‌المللی، یک مقاله سازمانی و تولید افزون بر هشت نرم‌افزار و تألیف هشت جلد کتاب از دیگر افتخارات پژوهشگران و نخبگان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران است.

وی با تشریح به نقش حمایت از پژوهشگران در راستای تولید محصولات داخلی گفت: جمعیت نخبگان، مخترعان و پژوهشگران در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نویدی برای پیشرفت و توسعه این شرکت است.

پاکدل جوانان را مایه مباهات هر مجموعه‌ای عنوان کرد و ابراز داشت: جامعه دانشگاهی جوان با حرکت رو به جلو عامل مهمی در شتاب فراوان در حرکت و پیشرفت اجتماع هستند.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش و تحقیقات در وزارت نفت به‌منظور توانمندسازی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های پژوهشی با رویکرد دانش‌پایه مورد توجه قرار دارد.

* لزوم بهره‌گیری تجربی دانشگاهیان گچساران از تأسیسات شرکت نفت و گاز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به نقش مهم و مؤثر تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت، ارتقای سطح روابط دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با صنعت نفت این شهرستان را خواستار شد.

پاکدل تقویت این ارتباط را سرمایه‌گذاری و دستیابی به اهداف پیام مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 91 با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی عنوان کرد.

وی معتقد است برای ارتقای کمی و کیفی تولیدات داخلی، دانشگاه می‌تواند در زمینه آموزش و پژوهش به صنعت کمک‌های مهم و مؤثری داشته باشد.

این مسئول در گچساران ابراز داشت: دانشگاهیان در کنار صنعتگران می‌توانند تولید محصولات داخلی را ارتقا داده و در راستای تحقق شعار امسال بسیار مؤثر باشند.

پاکدل با اعلام آمادگی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در راستای همکاری با دانشگاهیان خاطرنشان کرد: کارخانجات و تأسیسات این شرکت پتانسیل خوبی برای استفاده دانشجویان به ویژه دانشجویان رشته‌های صنعتی دانشگاه در کسب تجربیات لازم است.

انتهای پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول