اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج کارگری کشور خبر داد

تشکیل گروه‌های تخصصی بسیج کارگری برای حمایت از تولید ملی

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج کارگری کشور گفت: بسیج کارگری برای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گروه‌هایی تخصصی را تشکیل داده است.

تشکیل گروه‌های تخصصی بسیج کارگری برای حمایت از تولید ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری آذربایجان‌شرقی، علیرضا لایق‌حقیقی در جمع فرماندهان و مسئولان بسیج کارخانجات و ادارات استان آذربایجان‌شرقی در تبریز اظهار کرد: برای تحقق فرامین رهبری گروه‌های زیادی با ماموریت‌های مختلف در سطح کشور ساماندهی شده‌اند.

وی افزود: بسیج کارگری برای تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گروه‌های تخصصی تشکیل داده است.

حقیقی همچنین گفت: خرمشهر به واسطه ایمان رزمندگان اسلام فتح شد و درس بزرگ این فاتحان ایستادگی و مقاومت در راه دفاع از دین خدا بوده است.

وی افزود: شهید جهان‌آرا بهترین الگو برای جوانان کشور است و این شهید بزرگوار برای دفاع از دین خدا عاشقانه و با‌بصیرت با دشمنان نبرد کرد و حماسه‌ها آفرید.

لایق‌حقیقی با تاکید بر اینکه باید جوانان را با ایده‌های این فاتحان بیشتر آشنا سازیم، اظهار کرد: فتح خرمشهر پیروزی ارزش‌های اسلامی بر دنیای کفر و الحاد بود و این پیروزی، پیروزی ایمان بر کفر جهانی را به نمایش گذاشت.

در پایان این همایش از خادمان راهیان نور بسیج سازمان کارگری و کارمندی استان آذربایجان‌شرقی قدردانی شد. 

همچنین در این همایش که با حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برگزار شد، لوح سپاس سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین از دبیر کنگره شهدای کارگری کشور و شهید شاخص قشر کارگری با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول