اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جلفا:

توسعه و حمایت از تولید ملی تنها راه مقابله با مشکلات اقتصادی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان جلفا نیاز اصلی امروز کشور را تولید و اشتغال دانست و گفت: تلاش برای سرمایه‌گذاری و حمایت از سرمایه ایرانی تنها راه مقابله با مشکلات اقتصادی است.

توسعه و حمایت از تولید ملی تنها راه مقابله با مشکلات اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، حجت‌الاسلام علی انتظاری در همایش سرمایه‌گذاران منطقه آزاد ارس توجه ویژه به سرمایه‌گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری را به مسئولان یادآور شد و افزود: در تحقق شعار سال، نقش سرمایه‌گذاران و سرمایه‌دار ایرانی بسیار حیاتی است و حفظ جایگاه سرمایه‌گذاران امری ضروری است.

وی به بیانات رهبری در ضرورت استفاده از کار و سرمایه ایرانی در سال91 اشاره و اضافه کرد: نامگذاری امسال از اهمیت والای سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی حکایت دارد که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند.

انتظاری به امکانات و ظرفیت‌های موجود در منطقه آزاد ارس اشاره کرد و افزود: وجود رودخانه پرآب ارس و اراضی مستعد کشاورزی، سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را در این منطقه ممکن و ضروری کرده است.

امام جمعه شهرستان جلفا رقابت سالم را مورد تاکید قرار داد و افزود: پرهیز از هرگونه تخریب و تلاش در ارتقای کیفی تولیدات، مشخصه اصلی سرمایه‌گذاران در نظام اسلامی است و باید همواره مدّنظر باشد.

وی افزود: فعالان اقتصادی ضروری است در کنار سود خود، سود دیگران را نیز مدّنظر داشته باشند و در این صورت تولید و توسعه پایدار محقق می‌شود.

انتظاری در ادامه با تقدیر از تلاش‌های صورت‌ گرفته در منطقه آزاد ارس برای افزایش جذب سرمایه‌گذاری با رفع موانع و محدودیت‌ها، این کارها را مایه امیدواری برای شهرستان دانست.

وی از سرمایه‌گذاران به‌عنوان بازوان توانای نظام در رسیدن به خودکفایی اقتصادی یاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاران باید از فرصت به‌دست آمده برای اعتلای کشور استفاده کنند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول