اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر اصفهان:

اصفهان قرارگاه اجرایی شعار تولید ملی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در راستای تحقق شعار امسال، اصفهان قرارگاه اجرایی شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌شود.

اصفهان قرارگاه اجرایی شعار تولید ملی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در مراسم همایش تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی با بیان اینکه در دهه چهارم انقلاب نام‌گذاری سال‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب در واقع استمرار حرکت جهاد اقتصادی، همت مضاعف و اصلاح الگوی مصرف در دهه پیشرفت و عدالت است، اظهار داشت: اگر تمامی تلاش مدیران در راستای تحقق و عملیاتی کردن شعارهای هر سال که بیشتر جنبه اقتصادی داشته، مصروف شود، در دهه چهارم انقلاب به شکوفایی اقتصادی دست می‌یابیم، به طوری که در منطقه حرف نخست را می‌زنیم.

وی افزود: در حال حاضر مسئله اصلی ما حمایت از تولید ملی است و به واقع در شرایط اقتصادی کنونی که دشمنان سعی در اعمال فشار به ایران از راه‌های مختلف هستند، مسئله‌ای مهم‌تر از تولید و حمایت از سرمایه ایرانی وجود ندارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شورای شهر نیز بر اساس وظایف خود از همان ابتدای سال پیام معظم له را دنبال کرده است، تاکید کرد: باید مشکلات بخش‌های مختلف همچون بخش کشاورزی و صنعت بررسی شود و مدیران استانی در راستای رفع آن اقدام کنند.

وی تصریح کرد: حمایت از تولیدات داخلی اشتغال‌زایی را به دنبال دارد، بنابراین باید در راستای خودکفایی و افزایش حمایت از سرمایه‌های ملی تلاش کنیم و با ارتقای کیفیت تولیدات داخلی بیشترین بهره‌برداری از سرمایه‌های داخلی را داشته باشیم.

حاج‌رسولیها با اشاره به اینکه در حال حاضر 80 درصد ظرفیت‌های اصفهان در بخش صنعت بدون استفاده است، بیان داشت: باید با شناسایی این ظرفیت‌ها و برنامه‌ریزی در این مورد به جایگاه واقعی اقتصادی دست یابیم.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار امسال، اصفهان قرارگاه اجرایی شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با بیان اینکه بر اساس اصل هفتم قانون اساسی شورا به عنوان یکی از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور معرفی شده همچنین اصول 100 تا 106 نیز به این موضوع اختصاص یافته است، ادامه داد: بر اساس اصل 100 قانون اساسی برای پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی،‌ فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم با توجه به مقتضیات محلی اداره امور هر روستا، بخش، شهر، شهرستان یا استان با نظارت شورایی صورت می‌گیرد که اعضای آن را مردم همان محل انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول