اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

بی توجهی به تولید ملی به پیکره جامعه آسیب می‌زند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بی‌توجهی به تولید ملی نه تنها سبب متضرر شدن سرمایه داران می‌شود، بلکه با ایجاد بیکاری به کل پیکره جامعه آسیب می‌زند.

بی توجهی به تولید ملی به پیکره جامعه آسیب می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در همایش تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: برای تحقق منویات معظم له صرف استفاده شعار در بیلبوردها کافی نیست، بلکه شعار تولید ملی باید جنبه عملیاتی پیدا کند و مهم چگونگی عملیاتی کردن تولید ملی است تا به این ترتیب خروجی مناسب داشته باشد.

وی یادآور شد: بی توجهی به تولید ملی نه تنها سبب متضرر شدن سرمایه داران می‌شود، بلکه بیکاری به کل پیکره جامعه آسیب می‌زند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان همواره در موارد مختلف الگوی دیگر استان‌ها بوده است به طوری که اکنون نیز در محقق کردن شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی پیشتاز است، یادآور شد: شورای شهر فراخور شعار تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی فعالیت مناسبی انجام داده تا راهکارهای برای عملیاتی کردن این مهم در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای عملیاتی کردن این شعار، برگزاری همایش‌های تولید ملی است، تصریح کرد: البته به شرطی که این همایش‌ها دستاوردهایی نیز داشته باشد و با اتمام این همایش عملیاتی کردن شعار تولید ملی رها نشود.

نصر اصفهانی تاکید کرد: باید مجموعه‌ای برای پیگیری طرح‌های ارائه شده ایجاد شود تا طرح‌هایی که زمینه اجرایی دارند، عملیاتی شوند.

وی افزود: عملیاتی کردن و تحقق حمایت از تولید ملی همکاری تمامی ارگان‌های شهری را می‌طلبد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول