اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر:

معاونت پژوهشی نبض تپنده دانشگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر بر ارتقای کمی و کیفی طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: معاونت پژوهشی نبض تپنده هر دانشگاه است.

معاونت پژوهشی نبض تپنده دانشگاه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی رضایی صبح امروز در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر، حوزه معاونت پژوهشی و فناوری واحدها را یکی از مراکز حساس و پویا ذکر کرد که نیاز به تلاش و توجه بیشتری دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: حوزه پژوهشی نبض تپنده هر واحد است که باید با برنامه‌ریزی مناسب و اهتمام ویژه و تعامل و همکاری با این حوزه‌ها در زمینه ارتقای کمی و کیفی طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی و همچنین برگزاری همایش مختلف در سطح بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای گام‌های عملی در این زمینه برداریم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استعدادیابی نخبگان و جذب و حمایت از اساتید و دانشجویان فعال در حوزه پژوهش و تحقیقات در راستای وظایف این معاونت است بر فعال‌سازی نهادهای زیرمجموعه تاکید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر افزود: در این زمینه باید در راه پویا کردن باشگاه پژوهشگران جوان، دفتر ارتباط با صنعت و جامعه، انجمن‌های علمی، هسته‌های پژوهشی، کتابخانه دیجیتالی، دفاتر مجلات علمی پژوهشی، تجهیز و توسعه کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها همچنین زمینه‌سازی برای فعالیت بهتر و بهره‌مندی مناسب اساتید و دانشجویان از امکانات واحد گام‌های عملی برداشت.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: باید در زمینه سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی که بر پایه ارتقای آموزش و پژوهش برنامه‌ریزی شده و در حوزه پژوهشی برنامه‌های اولویت‌دار سال جدید را در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی سرلوحه برنامه‌کاری این حوزه قرار داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر گفت: امیدوارم با بهره‌مندی از نقطه‌نظرات اساتید برجسته و دانشجویان خلاق و پژوهشگر با عمل خود، شعار امسال را عملیاتی کنیم.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از خدمات علی جهانی، معاون سابق پژوهش و فناوری واحد اهر، نادر اسدی آیدینلو به سمت معاون جدید پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی معرفی شد و همراهی اعضای هیئت رئیسه و اساتید برای تداوم برنامه‌های حوزه پژوهشی مورد تاکید قرار گرفت.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول