اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اساتید بسیجی موظف به ارائه راهکارهای تولید ملی هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اساتید بسیجی متعهد و متدین وظیفه دارند که راهکارهایی برای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به ملت و دولت ارائه بدهند.

اساتید بسیجی موظف به ارائه راهکارهای تولید ملی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامعلی ابوحمزه پیش از ظهر امروز در دیدار با اساتید بسیجی دانشگاه علمی و کاربردی اظهار داشت: بسیج به عنوان حلقه اتصال و متحد ‌کننده مردم نقش بسیار مهمی در تولید ملی دارد که در این راستا رسالت اساتید بسیجی سنگین‌تر و حساس‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه تولید ملی رمز استقلال و خودکفایی کشور است تصریح کرد: همه باید برای تحقق تولید ملی خود را سهیم دانسته و در این راه تمام تلاش خود را به کار گیرند چرا که تولید ملی موجب اقتدار و خودکفایی و قطع وابستگی به نیازمندان می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اساتید بسیجی می‌توانند مجریان کشور را به سمت افزایش کار و سرمایه ملی هدایت کرده و در تحقق این شعار سهیم باشند.

ابوحمزه در ادامه بصیرت‌بخشی را وظیفه مهم بسیج دانست و ادامه داد: جایگاه رفیع بسیج در روشنگری و بصیرت‌بخشی جامعه مهم و ضروری است و باید اساتید دانشگاهی به این امر مهم عنایت داشته باشند.

وی تاکید کرد: بسیج اساتید دارای رسالت فرهنگی، تحقیقاتی و پژوهشی، سیاسی و اجتماعی مسئول بسیج اساتید سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز با اشاره به منویات مقام معظم رهبری درباره نقش دانشگاه تمدن‌ساز در پیشرفت و تعالی کشور گفت: خوشبختانه اساتید بسیجی استان در راستای حرکت به سوی تولید علم و فناوری گام‌های خوبی برداشته که در آینده نیز شاهد پیشرفت‌های مهمی در این زمینه خواهیم بود.

محمد فراهانی خاطر نشان کرد: استادان بسیجی مسئولیت سنگینی در عملیاتی کردن برنامه‌های بسیج بر عهده دارند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول