اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اصفهان:

ترویج فرهنگ خرید کالاهای ایرانی محور همایش تولید ملی است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری همایش تولید ملی در اصفهان گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و ترویج فرهنگ خرید کالاهای ایرانی محور این همایش است.

ترویج فرهنگ خرید کالاهای ایرانی محور همایش تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم داودی ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش در راستای تحقق پیام سال رهبر معظم انقلاب برگزار شده و سعی دارد تا با ایجاد شوکی در این مورد گام‌های بعدی را پایدارتر برداشته شود.

وی در مورد اهداف این همایش افزود: تحقق پیام رهبر معظم انقلاب، بررسی چالش‌های تولید در بخش خصوصی، شنیدن مشکلات تولید کنندگان توسط مدیران مرتبط و فرهنگ سازی در مورد استفاده از تولید ملی از اهداف برگزاری این همایش است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: راهکارهای مبارزه با مشکل خرید کالاهای خارجی و بیان مشکلات تولید کنندگان در این همایش ارائه می‌شود و برای رفع این معضلات راهکارهای منطقه‌ای و ملی بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: فرهنگ سازی در مورد استفاده از تولیدات ملی و ارائه راهکارهای قانونی از دیگر محورهای مورد بحث در این همایش است.

داودی با اشاره به اینکه نتایج این همایش به دفاتر رهبر معظم انقلاب، تشخیص مصلحت نظام و ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود، تاکید کرد: این همایش، علمی صرف نبوده و تلاش دارد مباحث و مشکلات تولیدکنندگان و صنعتگران را پی گیری کرده و به گوش مسئولان برساند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول