اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرگان:

حل مشکلات اقتصادی در گرو تولید ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گرگان گفت: برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور در گرو تولید ملی است و این مهم تلاش و همت جدی مسئولان را می‌طلبد.

حل مشکلات اقتصادی در گرو تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه گرگان ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) در سخنانی به توصیف فضائل امام پرداخت و اظهار داشت: تنها راه هدایت بشر پیروی از پیامبر (ص) و عترت او است.

وی با اشاره به اهانت به امام هادی توسط خواننده در خارج از کشور تصریح کرد: این توهین‌ها و دشمنی‌ها هر روز به شکلی خود را نشان می‌دهد و هیچ‌یک از فضائل ائمه (ع) نمی‌کاهد چرا که مسلمانان راه خود را یافته‌اند و هر روز عشق و شورشان نسبت به ائمه بیشتر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان به شروع مجلس نهم اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم وکلای مردم در مجلس نهم بار مسئولیتی که به دوششان نهاده شده را به نحو احسن انجام دهند و با اولویت‌بندی مشکلات کشور، گام‌های اساسی برای حل مشکلات اصلی کشور بردارند.

نورمفیدی تأکید کرد: امروز برطرف کردن مشکلات اقتصادی از مشکلات اساسی کشور است که با تقویت تولید ملی، بسیاری از مشکلات بیکاری، گرانی و ... کشور حل می‌شود از این‌رو مسئولان نظام و وکلای مردم باید در این زمینه تلاش جدی کنند و از واردات کالاهای خارجی به کشور جلوگیری شود.

امام جمعه گرگان در خصوص مذاکرات بغداد اذعان کرد: ایران بسته پیشنهادی خود را مطرح کرد اما 1+5 با وجود اختلاف بین خودشان بر اساس مبنا و محور وارد مذاکره نشده‌اند که اسم این مذاکره نیست.

وی تأکید کرد: غربی‌ها با این مذاکرات متعدد در تلاش هستند ایران را از هدف خود بازدارند و خسته کنند چرا که بر اساس عقل و منطق و مقررات بین‌المللی و آژانس انرژی هسته‌ای مشکل حل شدنی است و آنان می‌دانند که انرژی هسته‌ای ایران صلح‌آمیز بوده اما با همین هم مخالفت می‌کنند و سنگ جلوی پای ما می‌اندازند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول