اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان همدان:

تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت عامل تحقق شعار امسال است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان همدان فرهنگ‌سازی برای تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت به منظور استفاده از طرح‌های نو و پژوهشی را عامل مهمی در تحقق شعار امسال دانست.

تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت عامل تحقق شعار امسال است

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان سال " تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" از سوی رهبر فرزانه انقلاب آن را ناشی از بصیرت و دوراندیشی ایشان دانست و افزود: این شعار در ادامه تحقق شعار سال جهاد اقتصادی است که نشان از توجه به بحث اقتصاد در جامعه دارد.

وی تکیه بر خودباوری و اتکا به توانمندی‌های داخلی را مهمترین عامل در پیشبرد اهداف دانست و ادامه داد: در شرایطی که ایران اسلامی از سوی غرب تحریم شده است، اعتقاد به بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و نیروهای داخلی می‌تواند ضمن تقویت خودباوری زمینه‌ساز تحقق پیشرفت و توسعه روزافزون کشور باشد.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان فرهنگ‌سازی در بین مردم برای استفاده از کالاهای ایرانی را یکی از ضروریات پیش رو دانست و ابراز داشت: البته مسئولان نیز باید بسترسازی ارتقای کیفیت کالاها را مد نظر جدی داشته باشند.

وی همگرایی و همکاری میان وزارتخانه‌های مختلف را موجب تحقق اهداف این سال دانست و افزود: برخی از وزارتخانه‌ها مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت در این میان دارای نقش حائز اهمیتی هستند به طوری که باید برنامه‌ریزی برای ارتقای تولیدات داخلی را مورد توجه قرار دهند.

فلاحی فرهنگ‌سازی برای تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت به منظور استفاده از طرح‌های نو و پژوهشی را از دیگر عوامل مهم خواند و بیان داشت: کنترل کالاهای قاچاق از سوی مسئولان ذی‌ربط نیز باید مورد توجه باشد تا روند ایجاد اشتغال و استفاده از تولیدات داخل دچار مشکل نشود.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه در راستای تحقق این شعار مهم باید همت و اتحاد همگانی داشت تأکید کرد: در این بین نقش برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها قوی‌تر و حساس‌تر است که باید مورد توجه دقیق باشد.

انتهای پیام/ک10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول