اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

حمایت از تولید داخلی به استقلال ملی می‏‏انجامد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی اعتقاد دارد: حمایت از تولید داخلی و پشتیبانی از جوانان کارآفرین، در نهایت به استقلال ملی می‏‏انجامد.

حمایت از تولید داخلی به استقلال ملی می‏‏انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، حوریه کریمی امشب در نشست بصیرتی بانوان بیارجمند با محوریت "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" که با حضور اعضای حلقه‏های صالحین و بسیجیان در حسینیه بیارجمند برگزار شد، اظهار داشت: کار در فرهنگ اسلام به مانند یک عبادت نگریسته می‏شود.

کریمی افزود: کار و اشتغال و پرهیز از بطالت و سستی یکی از موضوعاتی است که در اسلام همواره مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: وظیفه همه اعضای جامعه اسلامی، کوشش در عرصه ایجاد شغل و کار به ویژه برای نسل جوان و برداشتن گامی بزرگ در زمینه تولید ملی و خودکفایی است.

کریمی بیان داشت: حمایت از تولید داخلی و پشتیبانی از جوانان کارآفرین، عامل استقلال، خودکفایی و سرافرازی ملت ایران بوده و لازمه آن، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

فرمانده بسیج ساجده دامغان نیز گفت: اردوی زیارتی سیاحتی مشهد مقدس برای فعالان و اعضای حلقه‏های صالحین پایگاه به مدت چهار روز برگزار شد.

فاطمه اخذی افزود: در قالب این کاروان، 90 نفر از اعضای حلقه‏های صالحین و مربیان آنها به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: ‌این اردو به منظور حفظ و انسجام ارتقای روحیه نشاط و شادابی بسیجیان، ارتقای شور و نشاط و مهم‏تر از همه ارتقای معرفت و بصیرت دینی بسیجیان نسبت به اهل‌بیت(ع) و نیز تقویت روحیه همکاری و تعاون بین بسیجیان و تشویق نیروهای فعال برگزار شد.

این فعال بانوان اظهار داشت: حضور در اماکن مقدس مذهبی باعث تقویت بنیه اعتقادی و فکری انسان می‏شود.

اخذی تأکید کرد: بسیج و بسیجی برای دستیابی به اهدافش باید در خط ولایت و پشت سر ولایت همواره قدم بگذارد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول