اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

اقبال مردم مصر از اخوان ‌المسلمون دلیل حقیقت بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به انتخابات مصر، اقبال ملت مصر به کاندیدای اخوان ‌المسلمون را دلیلی بر حقیقت بیداری اسلامی دانست.

اقبال مردم مصر از اخوان ‌المسلمون دلیل حقیقت بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی ظهر امروز در جلسه شورای استان این حزب در اراک اقبال ملت مصر به کاندیدای اخوان‌المسلمون در انتخابات ریاست جمهوری این کشور را دلیلی بر بیداری اسلامی در مصر خواند و گفت: اقبال ملت مصر در انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری نشان می‌دهد که همانند نتایج انتخابات تونس آنچه در کشورهای عربی روی داده یک «بیداری اسلامی» حقیقی است.

وی افزود: ملت‌های منطقه پس از قیام علیه دیکتاتورهای خود و سرنگونی رژیم‌های سابق تصمیم گرفتند که از طریق صندوق‌های رأی هویت تاریخی و اسلامی خود را بازیابند و کاندیداهای اسلام‌گرا را برای اداره کشور برگزینند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم افزود: مجلس نهم یک مجلس اصولگراست و اکثریت قریب به اتفاق آن را اصولگرایان تشکیل داده‌اند.

مقدسی ادامه داد: فراکسیون اصولگرایان که خرده فراکسیون‌های اصولگرایی را در درون خود مدیریت می‌کند تنها یک صدا از آن بیرون خواهد آمد، آن هم صدای وحدت و همگرایی ملت و صدای اطاعت از امام و رهبری است، ضمن اینکه هر خرده فراکسیونی دیدگاه‌های خود را خواهد داشت.

وی گفت: همه باید توصیه‌های رهبری را مدنظر داشته باشیم و در راستای تحقق آن تلاش کنیم، رهبر انقلاب این دهه را دهه عدالت و پیشرفت و امسال را هم سال حمایت از تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری کردند، همه تلاش مسئولان باید صرف تحقق فرمایشات رهبری باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به تهدیدات اقتصادی، مهم‌ترین مسئله توجه به شعار امسال یعنی حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است، اگر این مسئله مورد توجه جدی قرار بگیرد طبعا مسئله اشتغال حل می‌شود و رونق اقتصادی به وجود می‌آید و بازار کسب و کار رونق پیدا می‌کند و در مجموع رفاه نسبی هم برای جامعه ما به وجود می‌آید.

وی افزود: با توجه به اینکه در دولت‌های نهم و دهم اقدامات زیادی در حوزه اقتصادی انجام شده اما این عملکردها را شایسته اقتصاد مطلوب نمی‌بینیم و معتقدیم کشور نیازمند ایجاد رونق اقتصادی است که مجلس می‌تواند در این راستا نقش تاثیرگذاری را ایفا کند.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول