اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم ـ 401

عارفی: ‌60 درصد تعرفه‌های انتخابات در شهرستان تایباد مصرف شد

خبرگزاری فارس: فرماندار تایباد گفت: قریب 60 درصد تعرفه‌های انتخابات در شهرستان تایباد مصرف شد.

عارفی: ‌60 درصد تعرفه‌های انتخابات در شهرستان تایباد مصرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تایباد، محمد عارف عارفی فرماندار تایباد با اشاره به حضور فراتر از تصور مردم تایباد در انتخابات اظهار کرد: افزایش حضور و مشارکت حداکثری مردم در شهر و روستاهای تایباد موجب مصرف 60 درصد تعرفه‌های انتخاباتی تا ساعت 16 امروز شد که با تمهید اندیشی مناسب در حال حاضر فرایند انتخابات بدون وقفه در تمام شعب شهرستان تایباد درحال انجام است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تایباد افزود: همان‌گونه که پیش از این نیز از مردم فهیم و مرزنشین خطه شرق خراسان انتظار می‌رفت حضوری گسترده‌، همگانی، همراه با وحدت و همدلی از سوی اقشار مختلف تشیع‌، تسنن و پیر وجوان شهرستان مشاهده شد که نشان از درک و فهم سیاسی و علاقه‌مندی مردم به نظام اسلامی و ترسیم آینده خویش دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تایباد افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و همکاری خوب اعضای ستاد انتخابات شهرستان تایباد هیچ‌گونه کمبودی در شعب اخذ رای وجود نداشته و از ساعات اولیه آغاز اخذ رای در شعب شهری و روستایی  تاکنون گزارشی مبنی بر کمبود ملزومات انتخاباتی وجود نداشته است.

فرماندار تایباد همچنین گفت: شهرستان تایباد علی‌رغم مرزی بودن و تبلیغات سوء دشمنان از ضریب امنیتی بسیار بالایی برخوردار بوده و با همکاری نیروهای نظامی ، انتظامی ،امنیتی و مرزبانی  انتخابات در فضایی امن تاکنون برگزار گردیده است.

وی همچنین با اشاره به رایانه‌ای برگزار شدن انتخابات در شهرستان تایباد وضعیت سیستم‌های رایانه‌ای و انجام فرایند اخذ رای رایانه ای را بدون اشکال عنوان کرد.

‌انتهای پیام/‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول