اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی:

موج بیداری اسلامی تا اهتزاز پرچم اسلام بر بام دنیا ادامه دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی گفت: موج بیداری اسلامی تا به اهتزاز درآمدن پرچم اسلام در بام جهان، ادامه خواهد یافت.

موج بیداری اسلامی تا اهتزاز پرچم اسلام بر بام دنیا ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل ازروابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی، حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده اظهار داشت: همان‌گونه که پرچم افتخار ایران در سوم خرداد بر بام مسجد خرمشهر به اهتزاز درآمد، موج بیداری اسلامی نیز تا به اهتزاز در آوردن پرچم اسلام بر بام جهان، ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه" خرمشهر را خدا آزاد کرد"، گفت: خدایی که آن روز خرمشهر را آزاد کرد، امروز هم خدای امت اسلامی و خدای آسمان‌ها و زمین است و به دست آن خدا باز هم فتوحات بی‌شماری نصیب اسلام و انقلاب اسلامی ما خواهد شد.

یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه دشمن در آن زمان خواب فروپاشی نظام اسلامی و نابودی اسلام را می‌دید، افزود: فتح خرمشهر موازنه دفاع مقدس را تغییر داد و به جهانیان نوید داد که ماشین‌های جنگی بدون یاری خدا کارایی ندارد و تنها بندگان خاص خدا فاتح میدان هستند.

وی بیان داشت: از سال 61 تا کنون با تکیه بر قدرت و ظرفیت فتح خرمشهر، سال به سال به رقم خاص و میل دشمنان، پیروزی‌های بسیاری رقم زده‌ایم.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: امروز با تکیه بر همین قدرت در صحنه جهانی از پیشرفت و گسترش صنعت هسته‌ای خود دفاع و حمایت می‌کنیم.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: ملت ما با پیروی از رهبر مقتدر، شجاع و آگاه انقلاب اسلامی، موج کوبنده بیداری اسلامی را در جهان به راه انداخته است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول