اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

بیداری اسلامی در جهان از اندیشه‌های ناب امام (ره) نشأت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: بیداری اسلامی در جهان از اندیشه‌های ناب امام (ره) نشأت می‌گیرد.

بیداری اسلامی در جهان از اندیشه‌های ناب امام (ره) نشأت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام عصر امروز در ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) اظهار داشت: امروز بسیاری از کشورهای مسلمان برای این که بتوانند خود را از ظلم و جور حاکمان ظالم برهانند اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) را سرلوحه و الگوی خود قرار دادند و با پیروی از این اندیشه‌ها موفق شدند جریان اسلامی و انقلابی بزرگ را در کشور خود حاکم نمایند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نیز به برکت همان اندیشه‌ها توانست رژیم شاهنشاهی را دچار سقوط کرده و عوامل و دست نشانده‌های آن رژیم فاسد را برای همیشه از کشور بیرون راند.

فرماندار اسلامشهر با بیان این که آرمان‌ها و اهداف امام خمینی (ره) بسیار والا و بزرگ است، افزود: نسل امروز نیاز دارد تا آن اندیشه‌ها را بیشتر بشناسد.

آرام  تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف ما انتقال اندیشه‌های امام راحل به نسل امروز است لذا باید با برگزاری نشست‌های تخصصی و بیان آرمان‌ها و اهداف امام (ره) آن را به نسل امروز انتقال دهیم و آنان را تشویق و ترغیب بر حفظ آن آرمان‌ها و انتقال آن به نسل آینده کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری هر چه باشکوه‌تر بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) تأکید کرد و ادامه داد: دشمنان در نظر دارند تا جوانان و نوجوانان این کشور را از اهداف و آرمان‌های امام دور نگه دارند لذا با تبلیغات منفی قصد رسیدن به اهداف شوم خود را دارند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر با بیان این که ما می‌توانیم با برگزاری هر چه باشکوه مراسم بزرگداشت ارتحال امام اهداف دشمنان را نابود سازیم، افزود: حضور قشر جوان در این مراسم‌ها نیز می‌تواند مشتی محکم بر دهان دشمنان باشد و به آنها بفهماند که جوانان و نوجوانان ایرانی هرگز دست از آرمان‌ها  و اهداف انقلاب برنخواهند داشت.

وی در ادامه سخنان خود گفت: تمامی اقدامات و تمهیدات لازم به منظور میزبانی از زائران حرم مطهر در این شهرستان اندیشیده شده است.

آرام گفت: مراسم گرامیداشت 23 سالگرد امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر 15 خرداد با سخنرانی حضرت حجت‌الاسلام طباطبایی نسب مسئول حوزه ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه پنجشنبه 11خرداد در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) واقع در میدان باغ فیض این شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول