اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه یاسوج:

نتایج انتخابات مصر همچون پتکی بر فرق صهیونیست‌ها بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج گفت: انتخابات اخیر مصر و پیروزی اسلام‌گرایان همچون پتکی بر فرق صهیونیست بین‌الملل بود.

نتایج انتخابات مصر همچون پتکی بر فرق صهیونیست‌ها بود
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید‌ علی‌اصغر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت به رعایت تقوا و دوری از گناه با ذکر حدیثی از امیرمؤمنان اظهار کرد: بهترین توشه و سرمایه برای سفر آخرت تقوا و پرهیزگاری است و آگاه باشیم که برای متقین در نزد پروردگار بالاترین ثواب و پاداش است.
امام جمعه یاسوج به قسمتی از آیه شریفه ۸ سوره منافقون اشاره کرد و گفت: عزت به معنای آن است که مؤمن در زندگی مستحکم بوده و ذلت‌ناپذیر باشد که این صفت قبل از هر چیز در ذات پروردگار است و به هر کس که صلاح بداند آن را عطا می‌کند.
حسینی افزود: یکی از روش‌های عزت‌مندی توسل به محضر ولایت است و هنگامی که مردم به این اصل متوسل شوند هیچ‌گاه شکست نمی‌خورند و هر جامعه‌ای نیز که به ولایت متمسک نشود روی عزت‌مندی را نخواهد دید.
خطیب جمعه شهر یاسوج در ادامه گفت: هنگامی انحراف در جامعه اسلامی ایجاد شد که در زمان حضرت امیر (ع) برخی از ولایت جدا شدند و به منافقین رای دادند و آنچه که امروزه امت اسلامی از آن رنج می‌برد به واسطه ولایت‌ناپذیری عده‌ای در آن دوره است.
حسینی گفت: یکی از مشکلاتی که امروزه جامعه انسانی را در معرض تهدید قرار داده تجمل‌گرایی است که انسان را از خدا و معنویات دور کرده و سقوط او را نزدیک می‌کند.
خطیب جمعه یاسوج در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت سومین روز شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش ابراز داشت: لازم است آن‌چه را در این مدت عزاداری اندوخته‌ایم به آسانی از دست ندهیم.
حسینی در ادامه امر به معروف و نهی از منکر را پسندیده هر انسانی دانست و گفت: در هر مکتبی انسان باید به این موضوع پایبند باشد چرا که امنیت جامعه در گرو عمل به این فریضتین است.
خطیب جمعه یاسوج گفت: جهاد در راه خدا نیز در برابر امر به معروف و نهی از منکر همانند قطره‌ای در برابر اقیانوس است و اگر می‌بینیم بدحجابی و بی‌عدالتی در جامعه رواج پیدا می‌کند به دلیل عمل نکردن به این دو فریضه الهی است.
حسینی به شکست مفتضحانه آمریکا در ماجرای سقوط هواپیمای جاسوسی خود در خاک ایران اشاره کرد و گفت: آنها هرگز به این موضوع نمی‌اندیشیدند و فکر آن را هم نمی‌کردند که در مقابل جوانان دانشمند ایرانی چنین مفتضحانه شکست بخورند.
وی گفت: مستکبران فکر نمی‌کردند که چنین شکستی نصیب آنها شود اما اکنون فهمیدند که فناوری آنها در زیر پای جوانان ایرانی قرار دارد.
خطیب جمعه یاسوج با اشاره به پیروزی اسلام‌گرایان در انتخابات اخیر مصر گفت: در این انتخابات اخوان‌المسلمین با پیروزی خود عرصه را بر صهیونیست‌ها در منطقه تنگ خواهد کرد و این انتخابات به یقین همچون پتکی بر فرق صهیونیست‌ها خواهد بود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول