اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دماوند:

بیداری اسلامی در امتداد انقلاب ایران است/حرکت ملت پرشتاب ادامه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند و فرماندار شهرستان با بیان اینکه بیداری اسلامی در امتداد انقلاب ایران شکل گرفته است، گفت: حرکت ملت به سوی پیشرفت پرشتاب ادامه دارد.

بیداری اسلامی در امتداد انقلاب ایران است/حرکت ملت پرشتاب ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صبح امروز علیرضا قاسمی‏فرزاد رئیس ستاد یادواره‏های شهدا و فرماندار شهرستان دماوند به همراه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، رئیس اداره ثبت احوال، مشاور امور ایثارگران و جمعی از مسئولان با حضور در منزل چهار شهید منطقه "دشت مزار" دماوند، با خانواده معظم آنان دیدار کرد.

فرماندار شهرستان دماوند در این نشست‏ها، دیدار با خانواده معظم شهدا را توفیق و افتخار دانست و گفت: شهدای گرانقدر در دامان پاک همین مادران و پدران و خانواده متدین و ولایی تربیت شده‏اند و خون خود را برای مجد و عظمت اسلام اهدا کردند.

قاسمی‏فرزاد افزود: اگر ایمان، صبر و استقامت مردم دلیر ایران نبود، فتح و پیروزی حاصل نمی‏شد.

وی افزود: نمونه آن را می‏توان حماسه آزادسازی خرمشهر دانست که با مقاومت مردمی، رشادت شهدا و رهبری داهیانه امام به دست آمد و به راستی، خرمشهر یک تاریخ است که نام ایران را زنده کرد و برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند با گرامیداشت ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره)، به کلام نورانی ایشان پیرامون شهدا اشاره کرد و اظهار داشت: امام می‏فرمودند که "شهید نظر می‏کند به وجه‏الله" و این نشان از مقام والای شهدا دارد.

قاسمی‏فرزاد با بیان اینکه امام خمینی (ره) با دم مسیحایی خود توانستند این انسان‏های بزرگ را تربیت کنند، تصریح کرد: تاریخ هشت ساله دفاع مقدس برای مردم این سرزمین، غرور آفرین‏ترین ایام تاریخ است که برای همیشه هم از آن و هم از حماسه‏سازان اصلی‏اش یعنی شهدا که خون پاکشان را فدا ساختند، به نیکی یاد می‏شود.

وی همچنین به حرکت پرشتاب نظام مقدس جمهوری اسلامی به سوی پیشرفت اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان این نظام هر چه سعی و تلاش کردند، نتوانستند جلوی تعالی آن را بگیرند و حرکت ملت بزرگ ایران به سوی پیشرفت در همه زمینه‏ها با سرعت بالایی ادامه دارد.

رئیس ستاد یادواره‏های شهدای شهرستان دماوند افزود: شهدا چون با خدا معامله کردند، خون پاکشان تا ابد ثمربخش خواهد بود و نمونه آن را می‏توان شکل‏گیری نهضت‏های اسلامی در کشورهای منطقه عنوان کرد که این بیداری اسلامی در امتداد حرکت عظیم مردم ایران در انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

قاسمی‏فرزاد اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم به اهداف و آرمان‏های بلند شهدا که همان اجرای احکام الهی و تبعیت از ولایت فقیه است، عمل کنیم و این میراث گران‏بها را به نسل‏های آینده منتقل سازیم.

انتهای پیام/ع10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول