اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه مشترک روحانیان و طلاب سمنانی تأکید شد

توهین به امام هادی(ع) نشانه‏ وحشت از بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: شورای‌عالی بسیج طلاب سمنان، حوزه‏های علمیه خواهران و برادران و بسیج طلاب و روحانیان استان با صدور بیانیه مشترکی تأکید کردند: حرکت مذبوحانه دشمن در توهین به مقدسات اسلامی، نشانه‏ وحشت آنها از بیداری اسلامی است.

توهین به امام هادی(ع) نشانه‏ وحشت از بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از سازمان بسیج طلاب و روحانیان استان سمنان، در این بیانیه آمده است:

"اللهُمَّ إِنَّا نَشْکُوا إِلَیکَ فَقَد نَبِیِّنَا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَهَ وَلِیَّنَا(إِمَامِنَا) وَ کَثْرَهَ عَدُوَّنَا ... و فَصَلَّ عَلَی مُحمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَعِنَّ عَلَی بِفَتحٍ عَلَی ذَلِکَ بِفَتحٍ مَنْکَ تُعَجِّلُهُ وش بِضُرٌّ تَکْشِفُهُ وَ نَصْرٍ تُعِزُّهُ وَ سُلطانِ حَقَّ تُظْهِرُهُ ...".

بار دیگر ایادی استکبار جهانی و قلم به دستان مزدور و روباه‏صفت و شیطان‏پرستان زشت‏خوی، چهره از نفاق گشودند و در فضای مجازی با توهین نسبت به شخصیت نورانی و معصوم دهمین خورشید سپهر امامت، حضرت امام هادی(ع)، باعث آشکار شدن هر چه بیشتر مظلومیت اهل‌بیت پیامبر(ص) شدند.

در ادامه آمده است: به این معاندان و جاهلان اعلان می‏داریم که چهره‏ی پرفروغ امام هادی(ع) مصداق بارز نور خداست که خاموش شدنی نیست «یُریدونَ لِیَطغوا نُورَ اللهِ بِأَفَوَاهِهِمْ و اللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکافِرونَ» (سوره صف/8)

طلاب و روحانیان استان سمنان در این زمینه تأکید کرده‏اند: شیعه با این اهانت‏ها بیگانه نبوده و نیست، از اهانت‏های سلمان رشدی مرتد گرفته تا کشیش آمریکایی مزدور و جیره‏خواران خودفروخته رسانه‏ای و تخریب قبور ائمه اطهار در بقیع ... همه و همه در هتک حرمت مقدسات شیعه از انجام هیچ‌کاری دریغ نکرده‏اند.

آری این حرکات مذبوحانه، نشانه‏ی وحشتی است که دشمنان اسلام و اهل‌بیت(ع) از نفوذ فرهنگ اسلام و بیداری اسلامی در سطح جهان دارند.

در بخش دیگری آمده است: ما طلاب و روحانیان بسیجی استان سمنان به عنوان جمعی از سربازان حضرت مهدی موعود(عج)، این حرکت خزنده دشمن که باعث آزرده شدن قلب آن امام همام و مومنان شد، را محکوم کرده و از مواضع مراجع عظام و فتاوای ایشان علیه افراد توهین‏کننده اعلام حمایت و به حامیان پشت پرده و آشکار آنان نیز گوشزد می‏کنیم که این کارها باعث به جوش آمدن خون مسلمانان و تسریع در زوال و سرنگونی شما می‏شود.

در پایان می‏خوانیم: ما با ایمان کامل منتظر روزی هستیم که وعده الهی محقق شود و ریشه کفر و شرک و نفاق و ظلم و دروغ‏ها و تهمت‏ها به دستان پرخیر و برکت فرزند فاطمه(س)، مهدی موعود(عج) برچیده شده و پرچم مقدس "لا اله الا الله" برفراز گیتی برافراشته شود.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول