اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی پیرانشهر:

توزیع نرم‌افزار بیداری اسلامی در ادارات پیرانشهر

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن تبلیغات ‌اسلامی پیرانشهر گفت: بیش از 80 حلقه نرم‌افزار بیداری ‌اسلامی حاوی سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، امسال میان ادارات و نهادهای این شهرستان توزیع شده است.

توزیع نرم‌افزار بیداری اسلامی در ادارات پیرانشهر

عمر ملامحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: این تعداد نرم‌افزار از ابتدای سال‌ جاری تاکنون در میان ادارات مختلف شهرستان توزیع شده است.

وی افزود: با توجه به استقبال ادارات از این نرم‌افزارها، مشخص می‌شود که سخنان مقام معظم رهبری پیرامون بیداری اسلامی و اهمیت این مسئله، در میان کارکنان و مسئولان ادارات اثربخشی بسیار بالایی داشته است.

ملامحمدی در بیان سایر برنامه‌های سال‌ جاری این اداره، تصریح‌ کرد: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون حدود 12 گفتمان دینی در سطح شهرستان پیرانشهر برگزار شده که از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

وی در مورد جزئیات این گفتمان‌ها، گفت: این گفتمان‌ها با موضوعات حجاب و عفاف، نحله‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی و اخلاق کاربردی و اجتماعی برگزار شده که دارای بازخورد بسیار خوب در میان شرکت‌کنندگان بوده است.

این‌ مسئول ادامه داد: کارگاه تحکیم بنیان خانواده یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تبلیغات اسلامی پیرانشهر بود که با برگزاری 15 مورد جلسه کارشناسی بیش از 85 خانواده را زیر پوشش قرار داد.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی پیرانشهر در ادامه گفت: از دیگر برنامه‌های برگزار شده ویژه فصل بهار در این شهرستان می‌توان به اجرای جلسات تفسیر قرآن کریم اشاره کرد که در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شده ‌است.

ملامحمدی  اضافه‌ کرد: این جلسات روزهای یکشنبه در محل مسجد امام حسین(ع) ویژه برادران و روزهای سه‌شنبه در محل اداره تبلیغات پیرانشهر ویژه خواهران برگزار می‌شود و در هر کدام از جلسات حدود 35 مخاطب حضور می‌یابند.

این مسئول، گفت: برگزاری تفسیر قرآن‌ کریم به صورت منتخب وجه تمایز این دوره‌ها با سایر دوره‌های برگزار شده در طول سال است که سبب استقبال بیشتر مردم از آن‌ها شده است.

وی، برگزاری مسابقات قرآنی در ایام ولادت و شهادت ائمه(ع) را از برنامه‌های پرمخاطب دیگر این اداره عنوان و خاطرنشان کرد: در این مسابقات به نفرات برتر جوایز ارزنده‌ای اهدا شده است.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی پیرانشهر، در پایان اذعان داشت: با توجه به برنامه‌های ابلاغی توسط سازمان تبلیغات اسلامی، پیش‌بینی می‌شود در سال‌ جاری استقبال از برنامه‌های قرآنی و فرهنگی شهرستان‌ها بسیار بیشتر از سال‌های قبل باشد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول