اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

بیداری اسلامی نتیجه تفکر امام راحل است / شهدای 15 خرداد السابقون هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت: بیداری اسلامی امروز نتیجه تفکرات و اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی (ره) است که در وصیتنامه این بزرگوار هم به آن اشاره شده است.

بیداری اسلامی نتیجه تفکر امام راحل است / شهدای 15 خرداد السابقون هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام ‌عباس صالح‌نیا شامگاه یکشنبه در نشست ائمه جماعت مساجد‌، مسئولان ‌هیئت‌های مذهبی و هیئت امنای مساجد کوهبنان با گرامیداشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: طی 22 سال گذشته مراسم ارتحال حضرت امام (ره) هم در شهرها و مناطق کشور و هم در حرم مطهر این بزرگوار با حضور مقام عظمای ولایت، شخصیت‌های کشوری و لشکری‌، مردم‌ ایران اسلامی از اقصی نقاط کشور‌ و میهمانان خارجی برگزار شده است.

وی ابراز داشت: حضور میهمانان خارجی در این مراسم بیانگر این واقعیت است که شخصیت حضرت امام راحل بین‌المللی است و تفکر حضرت امام خمینی (ره) در جهان نمود پیدا کرده است.

صالح‌نیا خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی امروز نتیجه تفکرات و اندیشه‌های ناب حضرت امام خمینی (ره) است که در وصیتنامه این بزرگوار هم به آن اشاره شده است.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: امری که در مراسم ارتحال حضرت امام قابل تعامل است، حضور جوانان و نوجوانانی است که حضرت امام را ندیده‌اند، اما با عشق و علاقه وصف‌ناپذیری در مراسم شرکت می‌کنند و این نشان می‌دهد راه و آرمان حضرت امام راحل برای همیشه در تاریخ زنده و پویاست.

وی شهدای 15 خرداد را السابقون خواند و تصریح کرد: این شهدا نخستین کسانی هستند که به ندای حضرت امام لبیک گفتند و در راه خدا به شهادت رسیدند، اما بسیار مظلوم واقع شدند و جا دارد بیشتر از آنها یاد شود تا این برنامه به عنوان یک ارزش در جامعه حکم‌فرما شود.

 

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول