اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام صدا و سیمای سمنان:

بیداری اسلامی مدیون اندیشه‏های امام است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: بیداری اسلامی که امروز در منطقه جاری شده، بی‏شک مدیون اندیشه‏های حضرت امام خمینی(ره) است.

بیداری اسلامی مدیون اندیشه‏های امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، علی مسلمان در کمیته اطلاع‏رسانی و تبلیغات ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) استان سمنان در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز سمنان، بیداری اسلامی را برگرفته از اندیشه‏های والا و بی‏بدیل حضرت امام دانست.

وی گفت: نسل امروز را باید با اندیشه‏های حضرت امام خمینی(ره) بیشتر آشنا کرد تا بدانند که چه زحماتی برای تثبیت این نظام صورت گرفته است.

مسلمان افزود: تلاش داریم برای شناساندن عمیق‏تر شخصیت حضرت امام در صدا و سیما علاوه بر پوشش خبری و تولیدی مراسم ارتحال، در خصوص ابعاد مختلف زندگی، دیدگاه‏ها و شخصیت جهانی ایشان در طول سال برنامه‏هایی تهیه، تولید و پخش شود.

قائم‌مقام صدا و سیمای مرکز سمنان تأکید کرد: برنامه‏سازان حتماً از شخصیت‏های مؤثر و مطلع از شخصیت والای امام خمینی(ره) در برنامه‏های خود بهره‏ ببرند.

سیدقاسم سیدآقایی، معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان نیز از پوشش مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام در استان سمنان خبر داد.

وی اظهار داشت: انجام گفت‏وگوی ویژه خبری در روز سیزدهم خرداد با موضوع بررسی دیدگاه‏های اقتصادی ایشان، تهیه و تولید گزارش‏های متنوع، پرداختن به آغاز رهبری حضرت آیت‏الله خامنه‏ای و ... از برنامه‏های این معاونت خواهد بود.

انتهای پیام/ع30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول