اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

مدیران با شاخص‌های واقعی برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان همدان گفت: مدیران با شاخص‌های واقعی برنامه‌ریزی کنند.

مدیران با شاخص‌های واقعی برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن ‌قهرمانی‌مطلق پیش از ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان اظهار کرد: وجود فضای آرام در سطح شهرستان همدان می‌تواند مدیران را در دستیابی به اهداف و برنامه‌هایشان یاری کند اما این مطلب به این معنا نیست که ما مخالف انتقاد و پیشنهادات سالم هستیم بلکه اعتقاد داریم ایجاد فضای چالشی در جامعه مانع از برداشتن گام‌های مهم می‌شود.

وی افزود: در سرشماری سال 90 مشخص شد که شهرستان همدان در بین 9 شهرستان استان دارای درصد مهاجرپذیری بالایی است و از توانایی لازم در انجام فعالیت‌های عمرانی و شهرسازی برخوردار و دارای صبغه دینی و مذهبی طولانی و شهری سرآمد در غرب کشور به شمار می‌رود.

فرماندار همدان بیان کرد: در سال گذشته 4 هزار و 580 واحد مسکن مهر در شهرستان همدان افتتاح شد و در سال جاری نیز بیش از 3 هزار و 850 واحد مسکن مهر آماده افتتاح است و 12 هزار و 500 واحد نیز عقد قرارداد شده و با افزایش یک طبقه به ارتفاع ساختمان به سمت عمودی‌سازی و ساختمان‌های 9 تا 11 طبقه حرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: بنابراین باید در باب مسکن مهر بررسی‌های کارشناسانه در مورد مسائل امنیتی، بهداشتی، آموزشی، فضای سبز و سایر مباحث مورد نیاز مد نظر قرار گیرد و امید است بتوانیم تا پایان سال جاری 8 هزار واحد مسکن مهر را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

قهرمانی‌مطلق از مدیران حاضر در جلسه درخواست کرد تا با اعتماد بر تجربیات، نظرات کارشناسان و اسناد بالادستی سندهای راهبردی تعریف شده برای اجرای طرح آمایش شهرستان و چشم‌انداز برنامه پنجم توسعه را مورد بررسی قرار داده و با ایجاد نقشه راه اعتبارات مورد نیاز خود را تا پایان سال 94 اعلام و ابلاغ کنند.

وی در پایان گفت: مدیران باید برنامه‌های خود را بر اساس شاخص‌های تأیید شده تنظیم و از حقوق قانونی مردم در حیطه اختیارات خود دفاع کنند و با انجام بازنگری‌ و معرفی واقعیت‌ها اعتبارات لازم را برای رفع مشکلات موجود در طی برنامه پنجم عملیاتی شهرستان دریافت کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول