اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اصفهان عنوان کرد

موفقیت سپاهان، نمادی از توان اصفهانی‌ها در برنامه‌ریزی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیروزی‌های پیاپی تیم فوتبال سپاهان نمادی از توان مردم اصفهان در برنامه‌ریزی برای رسیدن به موفقیت است.

موفقیت سپاهان، نمادی از توان اصفهانی‌ها در برنامه‌ریزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدکریم داودی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک پیروزی سپاهان اظهار داشت: پیروزی سپاهان نمادی از توان مردم اصفهان در برنامه‌ریزی است چرا که مربیان و بازیکنان این تیم با وجود معضلات اول فصل توانستند به این جایگاه دست پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری اصفهان در اجرای پروژه‌های عمرانی بسیار موفق عمل کرده است به طوری که امسال نیز هزار میلیارد تومان پروژه در دستور کار دارد، افزود: یکی از انتظارات مردم اصفهان تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان است، اما به دلیل عدم واگذاری به مدیریت شهر اصفهان ما نتوانسته‌ایم به این خواسته به حق شهروندان پاسخ دهیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: تکمیل این پروژه یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است که امید است مسئولان کشوری همت ویژه‌ای را نسبت به این طرح در دستور کار قرار دهند تا دیگر شاهد نباشیم که هواداران برای دیدن بازی‌های حساس تیم محبوبشان با درهای بسته ورزشگاه چند ساعت پیش از آغاز بازی رو به رو می‌شوند.

در ادامه این جلسه عضو دیگر شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سپاهان با وجود افت و خیزهای اول فصل توانست با مدیریت خوب چهارمین قهرمانی و سومین موفقیت‌های پیاپی را به دست آورد.

وحید فولادگر تاکید کرد: البته دیروز جای خالی نقش‌جهان بسیار نمود می‌کرد، بنابراین لازم است مسئولان ذی‌ربط فکری اساسی برای این پروژه کنند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول