اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

برنامه‌ریزی مبارزه با ورود کالای قاچاق همه‌جانبه باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: برنامه‌ریزی برای مبارزه با ورود کالای قاچاق باید همه‌جانبه باشد.

برنامه‌ریزی مبارزه با ورود کالای قاچاق همه‌جانبه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز یکشنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سوخت با اشاره به نامگذاری سال 91 با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: این نامگذاری وظایف ما را در مبارزه با قاچاق کالا دوچندان می‌کند و باید برای مبارزه با این نوع کالاها برنامه‌ریزی همه‌جانبه و کارشناسی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه قاچاق کالا در سطح جامعه و کشور موجب تضعیف تولید ملی، تقویت کالاهای وارداتی و خارجی می‌شود از مسئولان خواست در مبارزه با این کالاها بیشتر از پیش تلاش کنند.

دبیر کارگروه مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سوخت استان همدان نیز از اجرای طرح شبنم از ابتدای خرداد ماه خبر داد و گفت: در راستای تحقق شعار امسال، حمایت از تولیدات داخلی و رونق تولیدات ملی طرح شبنم با موضوع جمع‌آوری کالاهای وارداتی و قاچاق در ابتدای خرداد ماه آغاز می‌شود که جلسات توجیهی آن با اتحادیه و اصناف شهرستان‌ها انجام شده است.

یونس خلیلی‌مجد گفت: اجرای این طرح نیاز به همکاری همه مسئولان، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌رسانی به مردم دارد و مردم باید بدانند که استفاده از این نوع کالاها مشکلاتی چون سلامت و ایجاد مشکل در ایجاد اشتغال را برای آنان در بر دارد.

وی وجود راه‌های فرعی برای ورود کالای قاچاق را دردسرساز خواند و از مسئولان خواست ایست و بازرسی‌های سیار و غیر محسوس را در این راه‌ها زیاد کنند.

دبیر کارگروه مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سوخت استان همدان در پایان با اشاره به اینکه قاچاق کالا به تولید و اقتصاد کشور ضرر می‌زند و موجب ترویج قانون‌گریزی می‌شود، خاطرنشان کرد: باید برای اطلاع از ورود قاچاق‌های کالا و سوخت از افراد اطلاعاتی استفاده کرد.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول