اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلایی در جمع کشاورزان شرق اصفهان:

مشکلات شرق اصفهان با برنامه‌ریزی حل شدنی است

خبرگزاری فارس: مشکلات مردم شرق اصفهان با برنامه‌ریزی و مدیریت حل شدنی است.

مشکلات شرق اصفهان با برنامه‌ریزی حل شدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از کمیته رسانه ستاد انتخاباتی مرتضی طلایی در اجتماع پرشور کشاورزان شرق در آستان مقدس امام‌زاده عبدالعزیز(ع) اظهار داشت: باید با هر رأی خود پشتوانه‌ای برای اسلام و حصار محکمی برای قرآن و اهل‌بیت(ع) ایجاد کنیم.

وی با بیان نکاتی در مورد عملیات‌های کربلای 4 و کربلای 5 گفت: در دوران دفاع مقدس هر جا خود را به خدا محول کردیم پیروزی از آن ما شد و هر جا تنها با اتکا به نیروها، سازمان نظامی و امکاناتمان خواستیم حرکت کنیم موفقیتی حاصل نگشت.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: این باور در دوران دفاع مقدس وجود داشت که اگر رمز عملیاتی یا زهرا(س) است در آن عملیات حضرت زهرا(س) به مدد رزمندگان می‌آید.  

وی با اشاره به مشکلات متعدد مردم در شرق اصفهان و روستاهای این منطقه حل مشکلات آب و کشاورزی و تنظیم مدیریت صحیح بر منابع آبی استان را از اولویت‌های مهم خود در صورت پیروزی در انتخابات برشمرد و گفت: خدمت به مردم شرق اصفهان که در تمام صحنه‌ها پابه‌پای انقلاب ایستاده و از بذل همه چیز خود برای نظام و کشور دریغ نکرده‌اند را برای خود افتخار می‌دانم.

این عضو شاخص جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: در تمام دوران خدمت خود نتیجه با مردم و برای مردم بودن را دیده‌ام و به این اصل اساسی که بالاترین عبادات خدمت به خلق است باور دارم.

طلایی با بیان اینکه مشکلات شرق اصفهان قابل مدیریت و حل شدن است گفت: نخبگان شرق اصفهان باید دور هم جمع شده و در کنار نمایندگانشان اقدام به برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات کنند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول