اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش فیروزکوه خبر داد:

طرح پیشنهاد اجرای 4 پروژه در کمیته برنامه‏ریزی فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: پیشنهاد اجرای چهار پروژه شامل احداث سه مدرسه و ایجاد یک استخر شنا برای فرهنگیان در کمیته برنامه‏ریزی این شهرستان مطرح شد.

طرح پیشنهاد اجرای 4 پروژه در کمیته برنامه‏ریزی فیروزکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمحمود حسینی‏نیا بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از مقام شامخ معلم و همچنین معرفی معلمان نمونه شهرستان فیروزکوه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش‏آموزان شهید، تعلیم و تربیت را از شئون الهی دانست.

وی افزود: معلم ایمان را به بشر می‏آموزد و آن را بر لوح پاک و ضمیرهای آگاه حک می‏کند و سیاهی جهل را از دل‏ها می‏زداید.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه دغدغه همیشگی معلمان را حرکت بر مدار ارزش‏ها و کرامت‏های انسانی دانست.

حسینی‏نیا موفقیت‏های به دست آمده در آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه را مرهون تلاش، زحمات و برنامه‏ریزی خوب مدیران، معلمان و مربیان دانست.

وی تشکیل کمیته‏ها و شوراهای مختلف از جمله شورای آموزش و پرورش، کمیته برنامه‏ریزی، کمیته حجاب و عفاف و کمیته تحول بنیادین را از جمله فعالیت‏های آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در سال گذشته عنوان کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه ادامه داد: همچنین در بخش کیفیت‏بخشی آموزش و پرورش، هوشمندسازی مدارس، برنامه‏ریزی در زمینه اجرایی کردن سند ملی در راستای فرمایشات رهبری، اجرای نهضت ملی حفظ قرآن کریم و اجرای طرح ملی شنا و ژیمناستیک از دیگر اقدامات آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه در سال گذشته است.

حسینی‏نیا ساماندهی نیروی انسانی و برنامه‏ریزی در زمینه اجرای طرح 3-3-6، تشکیل کلاس‏های ضمن خدمت برای به‏روز شدن همکاران و آشنایی با شیوه‏های نوین تدریس را از دیگر فعالیت‏های سال 90 در آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه دانست.

وی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در بخش فضای آموزشی و سخت‏افزاری بیان کرد: تعمیرات فضاهای آموزشی و تجهیزات مدارس و اجرای چهار پروژه جدید در واحد آموزشی دشت ناصر، باید تا مهر ماه سال جاری به اتمام برسد و تحویل داده شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه از تخریب و نوسازی مدرسه مشکینی در کانون شهید بهشتی و ایجاد یک سالن چندمنظوره در کنار این واحد آموزشی خبر داد.

حسینی‏نیا افزود: همچنین پیشنهاد اجرای چهار پروژه شامل احداث سه مدرسه در روستاهای شهرآباد و زرین‏دشت و شهر ارجمند و ایجاد یک استخر شنا برای فرهنگیان شهرستان فیروزکوه در کمیته برنامه‏ریزی این شهرستان مطرح شده است.

وی تصریح کرد: از آنجایی که نظام کنونی آموزش و پرورش وارداتی است و در آن نیازها و فرهنگ ملت ایران در نظر گرفته نشده، آموزش و پرورش نیازمند یک تحول اساسی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه بیان کرد: امیدواریم با تهیه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری، جمهوری اسلامی ایران به برکت همت‏های بلند معلمان و انسان‏های با اخلاص قله‏های سعادت و پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کند.

حسینی‏نیا در راستای تحقق این امر خواستار عزمی ملی از سوی معلمان، اساتید حوزه و دانشگاه، نهادهای فرهنگی کشور، والدین و دانش‏آموزان شد.

وی خاطرنشان کرد: معلمان باید همواره با خودسازی و مسئول دانستن خود در راستای تربیت انسان‏های مومن و خودباور تلاش کنند.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول