اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فهرج:

مسئولان برای مقابله با ناهنجاری‌های دشمن برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار فهرج گفت: با توجه به تلاش دشمنان برای کشاندن جوانان به سمت ناهنجاری‌ها مسئولان باید برای مقابله با این حربه برنامه‌ریزی کنند.

مسئولان برای مقابله با ناهنجاری‌های دشمن برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، علی رکن‌آبادی در مراسم شب شعر و خاطره‌ای که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: هنرمندان واقعی رزمندگان و شهدا بودند که با نثار جان خود عزت و شرف را برای مردم به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به ادعاهای سران غرب که دم از امنیت و آسایش می‌زنند، خاطر نشان کرد: بنیان خانواده در غرب متزلزل و تهی بوده و امروز در بسیاری از جنبه‌ها در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی جهان غرب عقب افتاده است.

رکن‌آبادی با اشاره به سالروز سوم خرداد و آزادی خرمشهر بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و بیان داشت: امروز امنیت و آسایش ما مدیون فداکاری‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: آزادسازی خونین‌شهر از الطاف و امدادهای الهی در دوران دفاع مقدس بود و ماشین جنگی استکبار با استحکامات و تجهیزات زیادی که داشت، هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد خرمشهر توسط رزمندگان ایران اسلامی آزاد شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار فهرج تصریح کرد: امدادهای غیبی، ایثارگری‌ها و جانفشانی مردم ما موجب آزادی خرمشهر شد.

رکن‌آبادی ادامه داد: امروز دشمن جنگ نرم را راه‌اندازی کرده و قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی را دارد، لذا وظیفه خانواده‌ها در این زمینه بسیار سنگین است.

وی موقعیت این شهرستان را بسیار حساس خواند و گفت: دشمن در تلاش است تا جوانان ما را به طرف ناهنجاری‌ها بکشاند و مسئولان باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

انتهابی پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول