اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آنتی دوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه سواری UCI

فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری برای ارتقا تور آذربایجان برنامه‌ریزی می‌کند

خبرگزاری فارس: نخستین نماینده آنتی دوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI در ایران و تور دوچرخه‌سواری آذربایجان گفت: فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری برای ارتقا تور آذربایجان برنامه‌ریزی می‌کند.

فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری برای ارتقا تور آذربایجان برنامه‌ریزی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، ادوارد آنتون زاسادا اظهار کرد: اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI اهداف خود را برای حضور نماینده آنتی دوپینگ صراحتاً اعلام نمی‌کند و مانند سکه‌ای است که دو لبه دارد و سمت خوب آن کمک در ارتقا تور و سمت بد آن شناسایی رکاب‌ز‌‌‌نانی است که دوپینگ کرده و از چشمان ماموران آنتی دوپینگ دور مانده‌اند.

نماینده آنتی دوپینگ اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری UCI تصریح کرد: از دوچرخه‌سواری ایران شناخت تخصصی خاصی ندارم ولی با چند تن از قهرمانان ایرانی در رقابت‌های جهانی آشنا شده‌ام ولی مردمی شاداب و مهمان‌نواز دارند و خلاف تبلیغات منفی رسانه‌ها را در ایران و تبریز دیدم.

ادوارد آنتون زاسادا در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توان به مصاف مبارزه با دوپینگ رفت، گفت: فرآیند شناسایی دوپینگ در ورزشکاران فرآیند پیچیده‌ای بوده و در نخستین گام نیازمند نیروی انسانی مجرب، تجهیزات لازم، مواد شیمیایی و لابراتورهای مجهز در کنار اطلاع‌رسانی مناسب برای ورزشکاران است و اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری به شدت با دوپینگ مبارزه می‌کند.

ادوارد آنتون زاسادا تصریح کرد: برای کمک به ارتقا تور دوچرخه‌سواری آذربایجان به ایران آمده‌ام و ستاد برگزاری را برای رسیدن به این هدف کمک خواهم کرد و تمام تجربیات خود را در راستای داورهای ممنوعه در اختیار رکابزنان خواهم گذاشت.

مرحله دوم بیست و هفتمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی آذربایجان شنبه 23 اردیبهشت‌ماه در مسیر ارومیه به شبستر به مسافت 174 کیلومتر برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول