اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

برنامه‌ریزی صحیح بستری مناسب برای رشد استعدادهاست

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: برنامه‌ریزی درست بستری مناسبی است برای رشد استعدادها و توجه دقیق به این امر مهم می‌تواند گامی اساسی برای خلاقیت و نوآوری در بین جوانان باشد.

برنامه‌ریزی صحیح بستری مناسب برای رشد استعدادهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی صبح امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: تقویت روحیه جوان باوری، احترام و اعتماد باید 2 رکن اساسی در برنامه‌ریزی‌های ستاد ساماندهی امور جوانان باشد.

وی به سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: احترام و اعتماد کلیدهای موفقیت ستاد ساماندهی در امور جوانان است و حضرت امام(ره) با اعتمادی که به جوانان و رزمندگان داشت و اثبات این موضوع که محوریت احترام و اعتماد به جوانان آینده‌ای درخشان را برای آنان دارد شیرینی فتح خرمشهر را نصیب ملت ایران کرد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: برنامه‌ریزی درست بستری است برای رشد استعداد طرح‌ها و توجه دقیق به این امر مهم می‌تواند گامی اساسی برای خلاقیت و نوآوری در بین جوانان باشد.

وی با بیان اینکه هم‌گرایی و وحدت از مولفه‌های ثابت برای اجرای برنامه‌هاست، ادامه داد: با رفتارهای بخشی، نمی‌توان جوانان را به هدف رساند و تمام حوزه‌های مربوطه نباید در حیطه و مقوله خود به امور جوانان بپردازند بلکه باید با یک نگاه همه جانبه و گسترده به این مقوله پرداخت و از تمام ظرفیت‌های استان برای رسیدگی به امور جوانان استفاده کرد.

عزیزی با اشاره به کرامت خانواده و اهمیت آن در برنامه‌های ستاد امور جوانان افزود: عدم توجه به کرامات خانواده ابتر بودن و کاربردی نبودن این مهم را اثبات می‌کند در صورتی که این مولفه از کلیدهای موفقیت نظام اسلامی از گذشته تا به آینده است.

وی ابراز داشت: تلاش ستاد ساماندهی امور جوانان باید بررسی تعمیق باورهای مذهبی و انقلابی باشد که براساس آن عمق دادن به باورها و اخلاق و معنویت جوان و رفتار انقلابی مبتنی بر دین از مولفه‌هایی است که در برنامه این ستاد باید لحاظ شود.

استاندار هرمزگان هم‌چنین با تاکید بر حضور جوانان در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: ارتقای هویت‌خواهی ایرانی و اسلامی اصولی است که باید به آن پرداخته شود تا جوان امروز را با یک انگیزه به باور هویتی برساند تا بتواند در مسائل خارجی مانند دفاع از بحرین، انتفاضه فلسطین و فریاد علیه استکبار و مسائل داخلی مانند انرژی هسته‌ای با بصیرت حضور داشته باشند.

وی در پایان ارتقا ظرفیت و فرصت را به جوانان از اصول مهم برنامه‌های ستاد ساماندهی امور جوانان دانست و ادامه داد: با پرهیز از رفتارهای سطحی و ریشه‌ای و فاقد عمق می‌توان در ارتقای توان‌های جوانان استان کمک‌های شایانی کرد.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول