اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بانوان برای نقش خود در خانه و اداره همزمان برنامه‌ریزی کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع بانوان شاغل در ادارات و حوزه ستادی این استان گفت: زنان برای نقش خود در خانه و اداره همزمان برنامه‌ریزی کنند.

بانوان برای نقش خود در خانه و اداره همزمان برنامه‌ریزی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جمع کارشناسان حوزه بانوان ستادی در استان کهگیلویه و بویراحمد با عذرخواهی از تاخیر در برگزاری مراسم تجلیل از زنان شاغل اظهار کرد: شادی مردم در روز ولادت معصومین و حزن و اندوه آنان در روز شهادت ائمه اطهار افتخار و ارزشی والا است که باید قدر آن را دانست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تبریک روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: بزرگ مرد تاریخ شیعه در دامان این بانوی اسلام نهضت ماندگار عاشورا را رقم زد.

وی کار زنان را در جامعه اسلامی مهم خواند و گفت: بار اصلی تربیت فرزندان یک جامعه به دوش زنان است که باید نقش آنان در جامعه جدی گرفته شود.

نیکزاد ادامه داد: این زنان هستند که می توانند فرزندان صالح و مؤمن تحویل جامعه دهند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) بیان داشت: بار اصلی تربیت ائمه اطهار به دوش بی‌بی دو عالم بود که این نقش مهم هم در مقام مادری و هم در مقام همسری نمود داشته است.

وی گفت: محیطی که با مدیریت زن مؤمنه مسلمان اداره می‌شود پر از آرامش و معنویت خواهد بود.

نیکزاد ادامه داد: زن در ایجاد فضای معنوی بدون گناه و تخلف و همچنین کاهش فشار مالی، روحی و اقتصادی همسر خود بسیار مؤثر است که این خصیصه در زنان مسلمان و خداترس دیده می‌شود.

مقام ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: زنی که همواره فاطمه زهرا را در جلوی چشمان خود می‌بیند و رفتار وی را در نظر می‌گیرد روز به روز زندگی بهتر و پربارتری خواهد داشت.

وی عنوان کرد: خدمات شما زنان هم در منزل و هم در اداره که با جان و دل کار می‌کنید قابل تقدیر و ذخیره آخرت شما هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مهم خواندن هر دو نقش بانوان در منزل و محل کار خاطرنشان کرد: بانوان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که نه به کار منزل و نه به کار سازمان خود لطمه‌ای وارد نشود.

وی تاکید کرد: کارمندی که از صبح تا عصر سرکار است و وقت خود را مصرف می‌کند چه بهتر است که با خلوص نیت کار کند تا در برگشت به منزل کوله‌باری از دعای خیر مردم را با خود ببرد.

به گزارش خبرگزاری فارس در این دیدار برخی از بانوان شاغل در ادارات نظرات و مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند.

پرداخت حق مهدکودک به بانوان، تعطیلی پنج‌شنبه‌ها برای بانوان شاغل و اختصاص ردیف اعتباری مستقل برای کارهای حوزه بانوان از جمله درخواست‌های بانوان از استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود که زیور روستا به نمایندگی از همکاران خود آن‌ها را به گوش استاندار رساند.

دستور پیگیری پرداخت حق مهد کودک و بررسی امکان اجرایی شدن بخشنامه دولت در مورد تعطیلی بانوان شاغل در روز پنج‌شنبه از وعده‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بانوان و کارشناسان این حوزه بوده است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول