اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

غنی‏سازی اوقات فراغت نیازمند برنامه‏ریزی جامع است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: برنامه‏ریزی مدون و هماهنگی همه دستگاه‏های فرهنگی، آموزشی و ورزشی موجب بهره‏گیری بیشتر دانش‏آموزان از اوقات‌فراغت می‌شود.

غنی‏سازی اوقات فراغت نیازمند برنامه‏ریزی جامع است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد ظهر امروز در یکصد و نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دماوند، در ابتدا با تبریک فرارسیدن ماه رجب و میلاد امام محمد باقر (ع) و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر افزود: پیرامون این حماسه بزرگ بالاترین کلام را حضرت امام (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی تصریح کرد: سوم خرداد نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است که معادلات جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: صدام که قصد داشت ظرف مدت سه روز ایران را به اشغال درآورد، پس از فتح غرورآفرین خرمشهر توسط رزمندگان اسلام دچار حقارتی تاریخی شد و تا آخرین لحظه زندگی‏اش این صحنه را فراموش نکرد.

قاسمی‏فرزاد تصریح کرد: آنچه در این عرصه باعث نصرت و پیروزی شد، اتکا به نیروی لایزال خداوند، توجه به فرامین داهیانه حضرت امام (ره) و شجاعت و رشادت رزمندگان اسلام بود که با نثار خون پاکشان توانستند در مقابل دشمن بایستند و حماسه‏ای جاودان را خلق کنند.

* فرصت یک هفته‏ای فرماندار به آموزش و پرورش دماوند

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به موضوع مهم اوقات فراغت دانش‏آموزان در ایام تعطیلات تابستانی اظهار داشت: متولی اصلی این موضوع با توجه به جامعه هدفی که در اختیار دارد، آموزش و پرورش است.

قاسمی‏فرزاد ادامه داد: آموزش و پرورش با تجارب سال‏های گذشته باید برنامه جامعی را با شناخت توان و ظرفیت‏های همه دستگاه‏ها تدوین کند و برای این فصل به اجرا درآورد.

وی افزود: آموزش و پرورش باید ظرف مدت یک هفته این برنامه جامع را در قالب یک طرح کلی مدون و برای تصمیم‏گیری به شورای آموزش و پرورش ارائه کند.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: همچنین شورای آموزش و پرورش در جلسه‏ای فوق‏العاده باید برنامه‏های ارائه شده را بررسی و نتیجه را برای اجرا از اول تیر ماه ابلاغ کند.

قاسمی‏فرزاد توجه به ساخت مدرسه قرآنی در شهرستان را یکی از اولویت‏های شورای آموزش و پرورش دانست و گفت: باید هرچه سریع‏تر زیرساخت‏های لازم برای ایجاد مدرسه‏های قرآنی در شهرستان دماوند فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول