اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری:

برنامه‌ریزی نقش مؤثری در پیشرفت دوچرخه‌سواری دارد

خبرگزاری فارس: عضو تیم ملی دوچرخه‌سواری گفت: امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی‌های مربیان کرمانی تیم ملی به شرایط مطلوبی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی برسیم.

برنامه‌ریزی نقش مؤثری در پیشرفت دوچرخه‌سواری دارد

محمد دانشور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه دوچرخه‌سواری را از چهار سال قبل به صورت حرفه‌ای آغاز کرده‌ام، اظهار داشت: به شکل کاملا تصادفی دوچرخه‌سواری را به صورت حرفه‌ای در پیش گرفتم.

وی افزود: با عنوان دومی که در مسابقات آموزشگاه‌های زنجان به دست آوردم، توانستم رضایت مربیان و استعدادیاب‌های تیم ملی جوانان را جلب کنم، پس از این بود که به تیم ملی جوانان دعوت شدم.

دانشور خاطر نشان کرد: نخستین قهرمانی مسابقات آسیایی دوچرخه‌سواری در سال 89 در کشور تایلند، کسب دو مدال نقره انفرادی در رشته کایرین و یک مدال نقره تیمی در ماده تیم اسپرینت سرعت از افتخاراتی است که تا کنون در دوچرخه‌سواری به دست آورده‌ام.

وی که عنوان‌دار رکورد مسابقات ماده سرعت در ایران محسوب می‌شود، گفت: رکورد قبلی این ماده 11 ثانیه و 20 صدم ثانیه بود که در مسابقات جهانی مسکو در سال گذشته به 10 ثانیه و 60 صدم ثانیه تقلیل پیدا کرد.

دانشور افزود: از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار دارم و امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی‌های مربیان کرمانی تیم ملی طی چند ماه آتی به شرایط مطلوبی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی برسم.

دوچرخه‌سوار عضو تیم ملی سرعت یکی از اهداف اصلی خود در سال جاری را حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بهمن ماه 91 عنوان کرد و افزود: برگزاری اردوهای منظم و هدفمند می‌تواند نقشی غیر قابل انکار در پیشرفت و افزایش سطح فنی دوچرخه‌سواران تیم ملی داشته باشد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص انعکاس اخباری مبنی بر حمایت فدراسیون دوچرخه‌سواری از دوپینگی‌ها گفت: نمی‌توانم این گفته را تائید کنم، البته در دوچرخه‌سواری دوپینگ وجود دارد، اما از وجود دوپینگ و دوپینگی‌ها در رشته سرعت اطلاعی ندارم و این را می‌دانم که در زمان حضور زنگی آبادی در فدراسیون با دوپینگی‌ها برخورد شد و نظارت نیز بر عملکرد ورزشکاران شدت بیشتری یافت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول