اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین اعلام کرد

برنامه‌ریزی دقیق برای اوقات فراغت دانش‌آموزان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین با اشاره به وجود بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در شهرستان گفت: باید برای تابستان دانش‌آموزان برنامه دقیق بریزیم.

برنامه‌ریزی دقیق برای اوقات فراغت دانش‌آموزان

جعفر کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راه‌های شکوفا شدن فرهنگ و هنر روستاها، تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است که شوراهای اسلامی روستاها می‌توانند مهم‌ترین اثر را در ایجاد این کانون‌ها داشته باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین گفت: در حال حاضر 33 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان ورامین مشغول به فعالیت است که در سال جاری مجوز ایجاد 12 کانون دیگر اخذ شده است.

به گفته کاظمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین این آمادگی را دارد که در سال جاری بیش از 50 کانون فرهنگی و هنری در این شهرستان راه‌اندازی کند.

وی در ادامه از شوراهای اسلامی روستاها خواست تا با شناسایی هنرمندان و فعالان فرهنگی روستاها، زمینه ایجاد چتر حمایتی این اداره را از آنان فراهم آورند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین در پایان با اشاره به نزدیک شدن ایام تعطیلات تابستان دانش آموزان خاطرنشان کرد: در شهرستان ورامین بیش از 100 هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند که باید با برنامه‌ریزی دقیق از این اوقات فراغت به بهترین نحو استفاده کرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول