اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دلخوش:

پیشنهاد 10 پست جدید کشوری گرفتم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس هشتم گفت: پیشنهاد 10 پست جدید کشوری گرفتم که در حال رایزنی برای انتخاب یکی از آنها هستم.

پیشنهاد 10 پست جدید کشوری گرفتم

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سید کاظم دلخوش در جمع مدیران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه‌سرا با اشاره به عدم پیروزی خود در انتخابات مجلس نهم اظهار کرد: پیروز نشدن در این مرحله از انتخابات مسئولیت‌های سختی را از روی دوش بنده برداشت.

وی، از تصمیم‌گیری برای پیشنهاد 10 پست جدید کشوری خبر داد و افزود: هم‌اکنون در حال رایزنی و تصمیم‌گیری برای انتخاب یکی از این گزینه‌های پیشنهادی هستم.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس هشتم، حضور در وزارت کشور در برخی استان‌ها، وزارت اقتصاد، سازمان خصوصی‌سازی، بانک مرکزی و برخی بخش‌های اجرایی مجلس را از جمله مسئولیت‌های پیشنهادی جدید خود عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در هر جایگاه و مقامی که باشم یاد و خاطره مردم صومعه‌سرا را فراموش نمی‌کنم، خاطرنشان کرد: در هر جایگاهی همواره در راستای خدمت به مردم صومعه‌سرا و استان گام برمی‌دارم.

دلخوش به تلاش‌های هشت ساله خود در صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت بیش از 123 روستای صومعه‌سرا آسفالت و 122 روستا نیز گازدار شدند.

وی، ساخت 25 سالن ورزشی، 59 مدرسه و احداث پروژه‌های عمرانی کوچک و بزرگ دیگر را از جمله این خدمات ذکر کرد.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس هشتم، با بیان اینکه تاکنون 52 درصد از ساخت کمربندی بخش تولمات این شهرستان ساخته شده است، افزود: 110 کارخانه  و واحد تولیدی گیلان با کمک و مکاتبات بنده قدرت دوباره پیدا کردند.

وی با اشاره به اقدام‌های اخیر مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تصویب مجلس از امسال تمام بیکاران حقوق دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول