اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تیم فوتبال صنعت مس:

عنایتی با مس به توافق رسید/ ادینهو پیشنهاد بالایی داد

خبرگزاری فارس: مدیر تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: مسئولان باشگاه با رضا عنایتی به توافق رسیده‌اند و این بازیکن با قراردادی یک ساله فصل آینده به مس می‌آید.

عنایتی با مس به توافق رسید/ ادینهو پیشنهاد بالایی داد

سیدرضا هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام خبری مبنی بر اعزام نماینده رئیس هیئت مدیره باشگاه به کشور امارات به منظور انجام مذاکرات با لوسیانو ادینهو اظهار داشت: به دلیل علاقه مردم کرمان توسط داوری رئیس هیئت مدیره باشگاه، نماینده‌ای به کشور امارات اعزام شد تا با این بازیکن برزیلی به گفت‌و‌گو و مذاکره بپردازد.

وی افزود: تا شب گذشته نماینده باشگاه پس از برگزاری سه جلسه مذاکرات، در نهایت نتوانست پیشنهاد یک و نیم میلیون دلاری ادینهو و مدیر برنامه‌هایش را کاهش دهد و در نهایت با تصمیمات اتخاذ شده این مذاکرات خاتمه پذیرفت و باشگاه عملاً از جذب ادینهو منصرف شده است.

هاشمی در ادامه جذب بازیکنان تیم را مطابق با نظرات و خواسته‌های ابراهیم قاسم‌پور سرمربی تیم دانست و تصریح کرد: بدون اجازه و نظر سرمربی تیم هیچ بازیکنی جذب نمی‌شود.

وی با تکذیب شایعاتی مبنی بر نخواستن بازیکنانی چون فرزاد حسین‌خانی و آرمان شهدادنژاد توسط کادر فنی گفت: مسئولان باشگاه با نفراتی که در تهران باب مذاکرات با آنها گشوده شده است، پس از کسب توافقات لازم عقد قرار‌داد می‌کنند.

مدیر تیم فوتبال مس ادامه داد: بازیکنان کرمانی چون حسین‌خانی، شهدادنژاد، اسماعیل‌بیگی و سالاری در روزهای آتی با حضور در باشگاه قراردادهای جدید خود را برای لیگ دوازدهم به امضا می‌رسانند.

هاشمی با اشاره به حفظ اسکلت و بدنه تیم در لیگ دوازدهم خاطر نشان کرد: در این بین چند بازیکن برای تقویت تیم در پست‌های مختلف به جمع سایر نفرات اضافه می‌شوند تا تیم برای حضوری قدرتمندانه آماده رقابت با سایر رقیبان شود.

وی با اعلام خبر قطعی شدن جدایی بازیکنانی چون دهنوی و سیفی از نارنجی‌پوشان اظهار کرد: رضا عنایتی روز گذشته با عقد قرار داد داخلی یک ساله به جمع نفرات تیم پیوست، همچنین ایوان پترویچ و ابوذر رحیمی نیز طی روزهای گذشته به جمع نارنجی‌پوشان اضافه شدند.

هاشمی با اشاره به مذاکرات نهایی باشگاه با فردریک کانوته تصریح کرد: مذاکرات باشگاه با این بازیکن در مراحل پایانی است و به زودی نتایج مذاکرات ما با این بازیکن اعلام می‌شود، همچنین باشگاه با دو بازیکن اروپایی در حال مذاکره است که نتایج قطعی این مذاکرات در هفته آینده اعلام می‌شود.

مدیر تیم فوتبال صنعت مس گفت: چند تغییر کوچک نیز در این فصل از مسابقات در کادر فنی تیم اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ز10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول